Vi som väntar vinterbebisar i Umeå 10/11
I dag har vi varit på ultrljud och allt gick jätte bra. Bebisen ser ut att bara må bra och allt såg bara fint ut . Det är (tack och lov om man får säga så) bara en bebis i magen. Min BF blev flyttat från 21 nov till 24 nov. Så ni är jag i vecka 17+4. Vi tog aldrig reda på kön utan det blir en överraskning
. Åhh nu känns allt mkt bättre och mer verkligt. På vägen hem i bilen spelades låten som Agnes och Björn Skifs sjöng på bröllopet och då släppte alla spänningar hos mig och jag satt och grinade hela vägen till jobbet. Det var nästan så att jag började grina på ultraljudet oxå men jag kämpade tillbaka känslorna. Nu kan man njuta mer av den kommande semestern och bara vänta in mer och mer rörelser i från magen. 3 fina bilder fick vi med oss (köpa). 2 som var i 3D och en vanlig. Det är så häftigt
Bebisen mådde bara bra och jag blev flyttat till den 29e november istället för den 30e. :D
bebisen har nog ärvt min envishet för den knep verkligen igen bena hårt trots att barnmorskan försökte göra allt för att den skulle bräsa men icke! Så könet förbli hemligt tills förlossningen. Lite besviken är man då man hoppats få veta könet men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att bebisen mår BRA och de gör den. :)