Inlägg från: Anonym (Lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Är ju på dag 27 tror jag.....borde ju skymta ett litet svagt streck iaf tycker jag...men helt blankt.....snyft....å så umgås man med sin gravida vän hela dagen nu oxå.....åhhh, idag är ingen dag jag orkar mkt känner jag......

• Anonym (Lilla jag)

Fan, inte alls min dag i dag.... bara gråter och gråter nu...Försöker alltid hålla god min men nu orkar jag bara inte...

Som tur är är ingen inne nu å ser mig...

Önskar så att jag kom över detta, att jag föll till ro  i tanken att det inte blir fler barn,. Vill inte må så här!

Får snart ta till hjälp känner jag.

GråterGråterGråterGråter

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-09-24 06:51:11 följande:
    Var tvungen att testa i morse inte pos ännu iaf Står på förpackningen att man kan testa pos redan från 7 dagar efter befrukning...

Det är så himlans trist å orättvist.....
    :(
  • Anonym (Lilla jag)

Rosa på pappret....trosskydd på....vill inte titta mer....

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-09-25 20:02:54 följande:
    Så trisst! Lider med dig!
    Har inte satt igång än...konstigt...Men det var ju minus häromdan så......Å inga känningar alls....
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2010-09-26 09:26:30 följande:
    Har inte satt igång än...konstigt...Men det var ju minus häromdan så......Å inga känningar alls....
    5 minuter senare kom den igång, jaja.....
    Aj,aj...
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-09-27 15:39:54 följande:
    Mår illa! hoppas på att det är något bra, mådde aldrig illa när jag var gravid med dottern (som fyller två idag), men hoppas på att det är det nu, ska testa imorgon bitti, tror ju att det är lite tidigt att testa nu, så vågar inte försöka med något annat än morgonurin... Jobbigt att vänta dock!
    Oj vad spännande! Håller tummar å tår!!!
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-09-27 15:39:54 följande:
    Mår illa! hoppas på att det är något bra, mådde aldrig illa när jag var gravid med dottern (som fyller två idag), men hoppas på att det är det nu, ska testa imorgon bitti, tror ju att det är lite tidigt att testa nu, så vågar inte försöka med något annat än morgonurin... Jobbigt att vänta dock!
    HUR har det gått??!?!?!!!
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-09-29 19:42:44 följande:
    Gjorde ett test igårkväll, neg.  Imorgon är det 14 dagar sedan ÄL-testet visade stegring, så det är nog åt skogen denna gång med... Har slutat må illa vilket är skönt iaf.
    Rynkar på näsanSå trist... Men så länge inte tant röd kommer finns det ju en gnutta hopp..
    Annars skålar vi i bitterhet i helgen, du å jag....med lite vin, brie, skinka å annat gott....Drömmer
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-10-01 08:53:50 följande:
    Mensvärk, mens, jobbar helg, skit också!
    Då får du frossa i brie när du kommer hem då ...
    Att jobba denna helgen kan nog både vara bra å dåligt, du hinner inte tänka så mkt på att det sket sig denna gången med, men å andra sidan så vill man ju bara vara ledig när man har ont å sörjer....

Hua. Nä. Får nog gå å vaska av mig hjärntvätten jag har ang barn hos ngn som kan sånt Flört...

Fast om man ändå fortsätta tänka barn så har jag ju ägglossning nu nästa helg! Kanske ngn dag innan...
    Få "ligga" i i veckan mao... ifall, ifall...... Oskyldig

Ha en bra helg, Skål
Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??