Varför får man inte till nr 2??
Stegring, tjohooo! Hoppas bara det blir ägglossning oxå
Stegring, tjohooo! Hoppas bara det blir ägglossning oxå
Dag 14, fortf bara hög nivå...suck...
Hur går det för dig "vill också"??
Ska vi synka oss å bli på smällen samtidigt lite sådär skojsigt???
Börjar känna mig krasslig, en klassiker när man precis börjat träna..... (slapp det iofs förra gången jag hade en nystart)
Skulle ju tränat efter jobbet å ta dottern med mig.....de har barnpassning och bio på fredagar med popcorn. Det skulle hon behövt för sist hon var med mig hade hon skoj, ville inte därifrån, men dagen efter ville hon inte följa med.... Då får jag snällt anpassa mig tills jag kan åka för att gubben ska ha jobbat klart....segt att vänta..
Jaja, nu svävar jag ut...
Hoppas ägglossning kommer imorgon o söndag så jag slipper vänta mer...
Kram på er!
Förresten- "jag också"- vart ligger du just nu i cykeln????
Igår däckade jag vid nio, men vaknade strax efter, aj, hade så ont i hela kroppen å halsen...sen slumrade jag till då å då varvat med vaket hela natten, plus att dottern vaknade ca 3 ggr å skrek...suck....kan hon inte bli "stor" och börja sova hela natten snart??
Sambon sover ju igenom åska, skrik, ja, allt, så att väcka honom tar ju för lång tid, då hinner ju dottern bli hysterisk...
Visst, kunde låtit dom sova tillsammans inatt å jag i en annan säng men vad fan,.... Klara ensamstående sig själv så ska väl jag
Iaf fick jag max idag, så vi måste sexa ikväll.. Igår var ju inte ens en tanke på det. Fick inte ens i mig godis
Så nu rycker jag upp mig, ignorerar förkylningen och ska var fit for fight i kväll... fniss.....
(mår faktiskt mkt bättre, bara lite ont i hals, huvud å kropp, bara sååååå trött!!!)
Japp, det ska bli bebis, det ska bli flera bebisar i denna tråden! Ska vi bestämma att vi blir på smällen i år?
Hon har kvar sina fläckar på ansikte å hand... De på handled och fingrar kliade inatt, de i ansiktet verkar hon inte märka av. Ingen aning om vad det kan vara...
Full stegring idag med. Så det blir ju mys ikväll å förhoppningsvis imorgon =)
Jag har sen förlossningen med dottern märkt av mina ägglossningar mer å mer, har oftast väldigt ont, bäde när jag går och även vid sex. Har ju kollat upp detta och de ser ingenting.
Men nu- märker ingenting! Knappt iaf. Inte ont alls.
Har missfallet gjort ngt? Var ngt ivägen som gjorde ont? Är det ngt som har tömts? Näää, dumma tankar, antagligen bara slumpen just nu kanske... Eftersom de inte sett ngt konstigt på vul. Har kollat 2 gg precis vid ägglossning.
Konstigt iaf