Varför får man inte till nr 2??
Å vad jag håller tummarna nu....
Imorgon testar du väl????
Å vad jag håller tummarna nu....
Imorgon testar du väl????
Har inte varit inne på mkt på fl nu när lillan har varit magsjuk å nu sitter jag på jobbet igen med löjligt mkt papper. Men måste in å bara säga att det är så kuuuul!
Hoppas, hoppas, hoppas vi snart blir 3 som kan glädjas tillsammans!!!!
Hur mår ni tjejer? " Vill också", har inte det gått 2 veckor snart??? Nyfiken!!
Ta ett grav-test oxå, vem vet? Vill inte ge dig falska förhoppningar, men är du runt BIM å är gravid kan, vad jag förstått, ÄL-stickor ge pos utslag med...
Eller så har du ägglossning nu.... Eftersom du har oregelbunden cykel så är det väl inte omöjligt heller.
Men ta ett test- så slipper du fundera mer på det iaf!
Jag hejjar på dig!
Gråt du, man kanske inte mår så mkt bättre direkt, men.....jag var ju sänkt i ett par dgr varje gång mensen kom...orkade inte göra ngt, var tjuring mot sambon mm...inte till ngn nytta....men men som sagt... man måste få sörja lite.
Själv har jag ångest......för magsjukan...det värsta jag vet är magsjuka...Klarar inte av att kräkas. Beter mig som en bebis, eller rättare sagt, värre, för bebisar är "duktiga" på att kräkas, bryr sig inte så mkt.... Jag får panik å blir verkligen helt sänkt...
Min dotter var ju magsjuk för ett par veckor sen, jag slapp kräket, blev bara lite dålig i magen..
Nu är vi båda dåliga i magen IGEN!! Gaaaaah! Kommer detta innebära kräk om ngn dag eller?!?!? PANIIIIK! För mig alltså.... Klart man kan vara kass i magen utan att det bli mer, men JAG tror ju alltid det värsta... Dottern fick sova på handdukar bredvid pappa i natt å jag sov i hennes säng . Men jag klarar verkligen inte av detta med att jag ska kräkas... Ta hand om henne är helt ok, men tänk om jag.......
Undrar hur mkt sammandragningar man får om man blir magsjuk, lär ju inte vara så skönt det heller...
Herrejösses, en hel utläggning om kräk.
Där ser ni vilken kräkångest jag har!
Nu off till ICA innan allt sätter fart....