Inlägg från: Anonym (Lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Hur mås det!?!!!!!!!!!!!!!???????+

• Anonym (Lilla jag)

Klart vi kommer ihåg dig "jag oxå"!!! Jag håller mina tummar hårt fortf, jag tror att du kommer lyckas igen. 
    Härligt att "vill oxå" har hormoner, som vi väntat Flört 
    Kram på er! 

• Anonym (Lilla jag)

Hoohooo! Hur går det? Passerat v 12????? Tjooo! 

• Anonym (Lilla jag)

Oj, det låter jobbigt, jag håller alla tummar att det går bra för din pappa! 

Ja, om dryga 6 månader har du din lilla bebbe i famnen Glad 

• Anonym (Lilla jag)

Titta, nu lyckades jag oxå bli  synlig. I föregående inlägg alltså.... Nåja, är ju inte hemligt längre.. Men hur lyckas man, för det kommer ju upp en dialogruta att man inte valt?? Knas...

"Jag oxå", vad trist..... Tur att 2012 bara börjat, hoppas det vänder!!!!
    Kram på dig! 

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2012-01-27 19:46:58 följande:
    Måste bara dela med mig! Det blir en lillebror! Allt såg jättebra ut på RUL som vi var på idag! Nu får jag en av varje som jag alltid velat ha, även om jag ju längre tid det tagit hade varit glad över vad som helst
    Vad härligt! Grattis i stora lass! Skrattande
  • Anonym (Lilla jag)

Hej hopp! Hur går det för er? 

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2012-03-10 16:17:54 följande:
    Just nu hoppet, BMI om två veckor, men sedan blir det som vanligt, besvikelse. Konstigt att hoppet finns kvar efter så många år....
    Hur är det med dig?
    Hoppet är det sista som överger en.....Jag håller i vanlig ordning tummarna.

Här är det bra. Fast just nu är lillan (som redan är 9 månader-sjukt) febrig, snorig å hostig. Den äldre är hostig å snorig. De har båda förkylningsastma så det är mediciner hit å dit..

Å den stora är i ett tjatmönster nu. Tjat, tjat, tjat, tjat....å tjat....har jag sagt att det är mkt tjat?
    Å hon tjatar för att retas, fast hon vet att det blir bråk, besvikelse och tv-förbud (mest tjat om tv)
    Så mkt tjat så jag tror jag kastar in handduken å flyr in till rådjuren i skogen. Jag blir galen!

Allt blir så stort för henne. Det blir sån grej utav allt. TV är allt upphöjt till 10. Datorn har varit allt oxå...så stort! Hon har totalt data-förbud, men ändå tjatar hon om dator varje dag...efter flera veckors uppehåll. Fattar hon inte vinken??

Sånna här saker han eskalera i sådana otroliga höjder så jag börjar undra om det finns ngn diagnos att sätta på henne eller om hon bara gillar att tjata...... Matt blir jag iaf..... så tråkigt...

Men som sagt, annars är allt bra.
    Kanske ska börja träna ngn gång bara.......typ nästa vecka.....eller nästa.....
  • Anonym (Lilla jag)

Hon är mest inne å spelar prinsessspel och sånt. Men hon sitter klistrad, man får ingen kontakt, hon blir arg när det är dags att sluta. Det finns lixom ingen hejd på henne å hennes dataspelande. Hur ska det blir när hon är tonåring när hon redan är så här såld på datorn??
    Det hade varit helt annorlunda om det hade varit en annan syn på datorn. Om det hade varit lika okej att vara utan den som att få spel en STUND. Men det blir bara tjafs å tjat. Så då är det lika bra att vara utan tills vidare.

Tv:n får hon kolla på efter maten på kvällen oavsett hur mkt hon tjatar eller ej. Det är hennes stund.
    På morgonen är det olika. Alltid är det ju tjat om den men där spelar klockan in lite. Hon vaknar alltid mellan 5-6 och kan pga tv:n inte somna om. Hon bara väntar på att få titta på tv:n. Det är oxå så sorgligt tycker jag . Att hon inte vill leka med sina dockor, barniedockor, lägga pussel eller vad som utan det är bara tv, tv, tv......

Vi prövar oss fram...ser om det finns ngn bra lösning. 

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2012-04-17 17:46:02 följande:
    Hej!

Vilken tråkig grej jag upplevde för några dagar sedan. Jag fick mycket ont i magen, illamående och mensvärk och efter ett dygn av lidande åkte jag till akuten. Eftersom det var på högra sidan misstankte de blindtarminflammation, jag fick dropp och fick inte äta på två dagar medan de observerade mig och kollade feber ganska ofta.

Slutligen undersöktes jag av en gynekolog och hon upptäckte vätska i buken. Så det var tydligen en cysta som jag hade och inte visste om den, som sprack, det var det som gjorde så ont.. Har ni upplevt något liknande någon gång? 

Undrar om det är på grund av cystor som jag inte blir gravid. Jag gjorde utredning för två år sedan och då kollades jag med ultraljud men då hade jag inte några cystor. Jag vill aldrig mer uppleva detta. Jag mår fortfarande inte bra.
    Oj, vad tråkigt! Stackare! Har inte själv upplevt det ngn gång. Vad trodde gynekologen om detta? Kan du inte gnm detta då få gå igenom ngn utredning tro? 
    Håller fortf tummarna och tänker ofta på dig! Hoppas verkligen, verkligen att du får barn nr 2 ngn dag!
    Blir lite snabbt svar, ska precis natta stora tjejen.
    Stor kram! 
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2012-09-22 15:43:57 följande:
    Jag testar pergotime den här månaden...
    Nu håller vi tummar å tår!
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (jag också) skrev 2012-11-04 15:34:16 följande:
    Inget har hänt, tvivlar att det blir av någon gång. Och mannen vill inte IVF...
    :( Jag vill ändå fortsätta hålla mina tummar. Kan vi inte hoppas på 2013 oxå??
  • Anonym (Lilla jag)

Inget skrivet sen 13 dec...kom mensen?

• Anonym (Lilla jag)

Vet inte om ngn hänger kvar här, hur gick det när du träffade läkaren? Har ngt magiskt hänt sedan januari???

• Anonym (Lilla jag)

Ok, vad trist. Men då hoppas vi på att det går vägen sen med IVF. Tiden går sjukt fort. Min 2:a som jag hade så svårt att bli gravid med är nu 2 år. Skrämmande.

• Anonym (Lilla jag)

Det här är ju löjligt, jag har missat min egen tråd!! Har det gått bra? Är du verkligen gravid?!?!?! Hur går det? Hoppas du ser detta!!

• Anonym (Lilla jag)

Anonym (jag oxå) Hur går det för dig??

• Anonym (Lilla jag)

Usch, jag beklagar... Rynkar på näsan

Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??