Varför får man inte till nr 2??
Hur mås det!?!!!!!!!!!!!!!???????+
Hur mås det!?!!!!!!!!!!!!!???????+
Klart vi kommer ihåg dig "jag oxå"!!! Jag håller mina tummar hårt fortf, jag tror att du kommer lyckas igen.
Härligt att "vill oxå" har hormoner, som vi väntat
Kram på er!
Hoohooo! Hur går det? Passerat v 12????? Tjooo!
Oj, det låter jobbigt, jag håller alla tummar att det går bra för din pappa!
Ja, om dryga 6 månader har du din lilla bebbe i famnen
Titta, nu lyckades jag oxå bli synlig. I föregående inlägg alltså.... Nåja, är ju inte hemligt längre.. Men hur lyckas man, för det kommer ju upp en dialogruta att man inte valt?? Knas...
"Jag oxå", vad trist..... Tur att 2012 bara börjat, hoppas det vänder!!!!
Kram på dig!
Hej hopp! Hur går det för er?
Hon är mest inne å spelar prinsessspel och sånt. Men hon sitter klistrad, man får ingen kontakt, hon blir arg när det är dags att sluta. Det finns lixom ingen hejd på henne å hennes dataspelande. Hur ska det blir när hon är tonåring när hon redan är så här såld på datorn??
Det hade varit helt annorlunda om det hade varit en annan syn på datorn. Om det hade varit lika okej att vara utan den som att få spel en STUND. Men det blir bara tjafs å tjat. Så då är det lika bra att vara utan tills vidare.
Tv:n får hon kolla på efter maten på kvällen oavsett hur mkt hon tjatar eller ej. Det är hennes stund.
På morgonen är det olika. Alltid är det ju tjat om den men där spelar klockan in lite. Hon vaknar alltid mellan 5-6 och kan pga tv:n inte somna om. Hon bara väntar på att få titta på tv:n. Det är oxå så sorgligt tycker jag . Att hon inte vill leka med sina dockor, barniedockor, lägga pussel eller vad som utan det är bara tv, tv, tv......
Vi prövar oss fram...ser om det finns ngn bra lösning.
Inget skrivet sen 13 dec...kom mensen?
Vet inte om ngn hänger kvar här, hur gick det när du träffade läkaren? Har ngt magiskt hänt sedan januari???
Ok, vad trist. Men då hoppas vi på att det går vägen sen med IVF. Tiden går sjukt fort. Min 2:a som jag hade så svårt att bli gravid med är nu 2 år. Skrämmande.
Det här är ju löjligt, jag har missat min egen tråd!! Har det gått bra? Är du verkligen gravid?!?!?! Hur går det? Hoppas du ser detta!!
Anonym (jag oxå) Hur går det för dig??
Usch, jag beklagar...