Inlägg från: Anonym (Lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Gick bra på efterkontrollen. Allt var läkt å fint. Blödningarna tror hon beror på att jag fått tillbaka mensen redan. Tjo!!!!!!!!!!!!Skrikandes
    Fick ju blödningar runt v 5 med,  när avslaget nästan var borta. Tänk att man fått en slags ägglossning redan dagarna efter förlossningen! Sjukt!
    Så nu blir det till att börja med cerazette direkt. 

• Anonym (Lilla jag)
     Åh, vad tråkigt....Både att mensen kom för tidigt och graviditetsnyheterna....förstår att du känner dig skadeglad över illamåendet och det får du vara oxå!

Och till "jag också"- såg inte att du skrivit. Cerazette är minipiller som man kan äta när man ammar.

Här händer det inte så mkt, inget nytt å spännande att berätta iaf. Inte mer än att tiden flyger iväg och jag har ångest för att sommaren är över!!! Jag ogillar inte hösten, men jag ogillar STARKT att sommaren är ÖVER! GAAAH! Känner mig aldrig färdig med sommaren....mera, mera!!
    Men men...får väl börja klä på mig lite mer å gilla läget...i år igen... 
  • Anonym (Lilla jag)

Gick det bra i söndags?
    Bra att du försöker tänka positivt, men jag minns att jag i bakhuvudet alltid tänkte lite bittert...Hoppas du är bättre än mig på positiva tankar! Å självklart är ju 3 en familj! Finns det ett barn- då är man en familj!
    Jag åt rosenrot oxå, men minns inte riktigt när...har för mig att jag slutade efter ngn månad....undrar om det var så å varför....

Här hemma börjar dock kriget komma. Storasyster har ju alltid haft humör å alltid varit i trotsåldern....både1,2,3 å 4 år...å tom 1,5...2,5...3,5... Oskyldig .
    Iaf....så skallade hon sin lillasyster idag så båda fick märken å skrek i högan sky...KärlekHjärta 

• Anonym (Lilla jag)

Jag "tvingade" gubben att äta zinktabletter oxå, värt att testa kanske?

• Anonym (Lilla jag)

Hur har det gått??  :o)

• Anonym (Lilla jag)

Håller mina tummar stenhårt iaf...Glad

• Anonym (Lilla jag)

Förlåt, men jag måste fråga- är du en av "oss" som varit anonym nu?????? 

• Anonym (Lilla jag)

Men förlåt- i vilket fall som helst : GRATTIS!!!!

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2011-10-21 18:26:41 följande:
    Sorry, blev fel i upphetsningen, nu är jag "anonym igen" HAR +at!!!!

Inte lika starkt som kontrollsträcket, men vädligt tydligt och snabbt dök det upp, kan fortfarande inte fatta det hela!!!!

GALET!!!    
    Klart det är galet- helt galet- och underbart!!!!!!!!!! Jag VISSTE väl att det skulle gå vägen! Det bara MÅSTE gå!
    GRATTIS i mängder!
    Kram!!! 
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2011-10-21 19:59:17 följande:
    Är så glad!!!! 1/7 blir det BF om man räknar efter Äl Åh nu surfar jag runt på gravidsidor, kollar bebiskläder, och kan inte tro att det är sant!!!! Hade jag bara mått lite konstigt hade det känts verkligare!!!
    Ditt tecken var att inte känna ngt alls denna ggn! Glad
    Men det lär ju snart komma! Är så glad för din skull!!!!!!
Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??