brun utan sol
Jag har tesat en del men den absolut bästa är TanCan. Den blir jämn i färgen, aldrig fläckig och så blir man brun och inte orange. När jag har den säger alla att jag är så brun och frågar om jag varit utomlands. När jag berättar att det är brun utan sol blir de förvånade eftersom den inte alls blir orange och dessutom helt jämn i färgen. Det ser äkta ut! Den är super!!
Det enda är att någopn måste spraya på en för man kan inte göra det själv. Det är lika produkt som används i solduschar fast detta är på flaska. Torkar in efter 3 min och man kan klä på sig. Man duschar av det efter ca 6 timmar. Jag blir sprayad av min man på kvällen innan jag lägger mig. Tvättar, peelar, smörjer och med extra fet kräm på händer och armbågar. Jag använder bara på överkroppen och då räcker den 5 gånger och kostar 199:- så den är super! Testa!
Jag köper den billigast här:
http://eleven.se/tancan-770.html
TanCan är den absolut senaste tekniken inom området "sunless tanning". Nu är det enkelt och smidigt att hålla sig brun och fräsch året om utan UV-strålning. Samtidigt som TanCan ger dig en fin solbränna, vårdar den din hud och tillför fukt och näring.
Spraymisten är enkel att applicera och ger huden en jämn och naturlig färg på bara några minuter, den torkar och verkar snabbt. Idén och principen är densamma som för solduschar eller airbrushsystem på salonger. Det vill säga att man sprayar sig brun utan att behöva smeta med händerna, därmed uppnås ett jämnare och bättre resultat.
Med TanCan kan du spraya dig brun när och var som helst, hur ofta och hur mycket som helst. Produkten är tillverkad och utvecklad i Sverige. Vi är stolta över att lansera TanCan som innehåller omsorgsfullt utvalda råvaror av högsta kvalitet. Alla hudtyper får en snygg och säker solbränna, och ingen behöver längre oroa sig för att bli orangefärgad!
TanCan fungerar även intensivt återfuktande av äkta Aloe Vera. Extrakt från vitt te återställer hudens naturliga spänst och minskar synliga ålderstecken. TanCan är en efterlängtad produkt som har fått mycket positiva omdömen redan på teststadiet. Prova själv det säkra, snabba och smarta sättet för en oemotståndlig solbränna!
Flaskan innehåller 250 ml och räcker till ca 3 helkropps- eller 40 ansiktsbehandlingar.