EGV billigar än AVA, varför?
jag vill på något sätt inte göra reklam eller påverka någon i sitt val av klinik. Det viktigaste är vad du själv känner. Jag har sedan i januari surfat o letat klinik, jag har mailat till säkert 10 kliniker värden över och jag kan bara konstatera att den absolut bästa kontakten fick jag på EGV, Helt suverän service och medmänsklighet. Har tidigare gjort 9 ivf försök varav några blev avbutna. Både i sverige och i Danmark. Danmark var helt gräsliga och i Sverige var det bra men inte optimalt när det gällde att höra av sig o ge nformation.
EGV var super noga med insättningen( gjorde den igår ;) allt gjordes lungt och sansat o jag fick prata med min kordinator som är psykolog, läkaren tog sig tid o var super mysig, och sköterskan var toppen som hjälpte till med allt. väldigt bra engelska och var tydliga med instruktioner. Jag tom blev hämtad på hotellet!!
Vi betalade med ICSI, 47000 kr och resan kostade 900 kr med ryanair och hotell 4 stjärnigt 600 kr per natt. Om du vill ha mer info så inboxa mig, jag är så lycklig ruvare idag så jag svarar på allt ;) kram alla kämpare