• amasonas

Hur funkar allt för er bi-tjejer som lever med en kille?

Ärligt vad spelar det för roll om man är bi eller inte?!
    Man har ju valt sin partner och att leva ihop med henne/honom, då spelar det ju ingen roll om man kan bli attraherad av bägge könen. Vad har det med ens kärlek till sin sambo att göra?

Nä, blir man attraherad av någon annan och ännu värre är otrogen och sedan skyller på sin bisexuallitet så är man bara en simpel otrogen partner, inte konstigare än så faktiskt. Liväl som heterosexuella tjejer kan bli attraherade av andra män så kan bisexuella tjejer även bli attraherade av kvinnor men otrohet är otrohet vem man än är med oberoende av kön.

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • amasonas
    Anonym (bimi) skrev 2010-05-30 09:37:34 följande:
    Har inte varit så länge i mitt förhållande och är rätt nykär så jag har väl inte riktigt kommit dit ännu,men jag vet ju att den dagen kommer att komma,när jag vill och har behov av att vilja vara med en tjej igen Min pojkvän är helt underbar på alla sätt och vis,men han accepterar inte bi el homosexuella,han tycker är onaturligt och äckligt När jag berättade att jag var bisexuell,fick han en enorm chock och funderade ett långt tag innan han betämde sig för att han vlle ge oss en chans eftersom han älskade mig.. Just nu är det inget problem,men det kan ju bli...
    Är det samma i en heterosexuell relation då?

Att jag kan säga till min make att nä du....nu har jag inte haft en mörkhårig kille på länge, du vet ju att jag har de behoven älskling! Så nu tänker jag ligga med en mörkhårig.....

det håller ju inte, det är bara en ursäkt för att slippa vara trogen & få ligga med andra människor. Ingens make eller fru uppfyller ju den andres alla möjliga behov men inte går man någon annanstans och skaffar det då.
    Jamie030405 Anton060524 Emil080406
Svar på tråden Hur funkar allt för er bi-tjejer som lever med en kille?