• sonnen

Följas åt? november bebisar

Hej, ska vi följas åt?

Väntar mitt 2:a barn som beräknas kika ut i november (13) vore kul att prata med andra som också är gravida.

Bor i västerås

• Svar på tråden Följas åt? november bebisar
  • sonnen
    Annizsj skrev 2010-11-24 21:08:16 följande:
    Grattis bjellsmamma! Sonnen- hur går det för dig?
    Åh här går det ingenting alls 12 dagar nu ..

Fick ut delar av slemmisen nyss iofs, alltid nått kul! som snor på ett förkylt barn, mörk gult med blod i (sorry) så det är ju ett bra tecken, det visar ju på att bm rörde om i grytan rätt bra. Inga känningar.

Jaha hur överlever man den här dagen då? Lönen trillade visst in men det känns ju dumt att bege sig ut, då kommer vi inte ha pengar kvar sen, haha. Inte släppa lös en gravid halv ledsen tjej på stan med pengar

Hoppas ni andra mår bra med bebisar och icke bebisar!! Vill se bebis bilder i tråden ju
  • Busymommy
    Bjellsmamma skrev 2010-11-24 18:07:08 följande:
    Fick en liten tjej (otippat - var helt säker på en pojke) på 3984 g och 52 cm inatt 02.17 (17 dagar över tiden)  - värkarna startade av sig självt, var bara 2 cm öppen när jag kom in vid 23.00 vid halv två - tiden var jag 3 cm öppen sen gick det undan. Nu ska vi bara komma på ett namn som passar både på svenska och spanska :D Lycka till alla andra!
    ÅH stort grattis!!!!! {#emotions_dlg.flower} 
    sonnen skrev 2010-11-25 09:36:03 följande:

Fick ut delar av slemmisen nyss iofs, alltid nått kul! som snor på ett förkylt barn, mörk gult med blod i (sorry) så det är ju ett bra tecken, det visar ju på att bm rörde om i grytan rätt bra. Inga känningar.

Jaha hur överlever man den här dagen då? Lönen trillade visst in men det känns ju dumt att bege sig ut, då kommer vi inte ha pengar kvar sen, haha. Inte släppa lös en gravid halv ledsen tjej på stan med pengar

Hoppas ni andra mår bra med bebisar och icke bebisar!! Vill se bebis bilder i tråden ju
    Trodde du var på G nu, inne på förlossningen.. men det kanske blir ikväll då??
    Jag har aldrig sett nån slemmis, eller vatten...

Jag hade ont mellan 03.30-05.20 ca... runt var 10 min... ibland lite längre. men sen somnade jag till 09.... nu är allt borta.
    Får hoppas att hinnsvpeningen ger något imorgon!
  • Annizsj
    sonnen skrev 2010-11-25 09:36:03 följande:

Ja men då har du inte långt kvar. Men jag förstår de tär tufft. Är själv inne på bf+1 och står snart inte ut mer. Känns som om jag gick över tiden samma dag som vår mellanson föddes....9 dagar innan bf. Vad är det med denna bebbe?

Hihi, nä  bäst du håller dig ifrån stan om ni inte vill bli panka? Jag skulle aldrig orka eller vilja gå på stan nu.......passar på att vila när vildningarna är på dagis.....
    Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • sonnen

Busymommy, imorgon hinnsvepning för dig du måste uppdatera! Kom ihåg vi har ju bokat bebisar i helgen!!

• Busymommy
    sonnen skrev 2010-11-25 11:22:25 följande:
    Busymommy, imorgon hinnsvepning för dig du måste uppdatera! Kom ihåg vi har ju bokat bebisar i helgen!!
    ofcourse! Jag uppdaterar... jag har något för höga förväntningar bara känner jag

Önskar helst att det började idag/ ikväll/ inatt.....
  • Annizsj

Nyss varit ute på En rask promenad !!! Fick sammandragningar samt ont i ryggen! Jag är gärna med på en helgbebis

• sonnen
    Annizsj skrev 2010-11-25 21:16:24 följande:
    Nyss varit ute på En rask promenad !!! Fick sammandragningar samt ont i ryggen! Jag är gärna med på en helgbebis
    Haha vad bra!
  • Busymommy

är uppe, kan inte sova, har ont, värkarna kommer inte tätt, men ont, håller i sig 45 sek - 1 min...
    vaknade 2.30.... är trött nu.
    Jätteförkyld...
    Dessa värkar kommer  säkert klinga av....  men jag hoppas på min hinnsvepning nu kl 9 !

• Annizsj

Haft värkar sedan promenaden igår kväll. Knappt sovit. Nu gick slemmisen, sååå äckligt! Har världens mensvärk! Nu är det nära, fy va nervös jag är!!!

• Busymommy
    Annizsj skrev 2010-11-26 07:13:04 följande:
    Haft värkar sedan promenaden igår kväll. Knappt sovit. Nu gick slemmisen, sååå äckligt! Har världens mensvärk! Nu är det nära, fy va nervös jag är!!!
    hur tätt kommer de?
    mina kommer bara mellan 15 - 20 minuter nu, men ont gör de!
    Är besviken över att jag inte får se nån slemmis...
    Lycka till nu. Kommer gå så bra... jag vill itne att mitt ska klinga av mer nu...
Svar på tråden Följas åt? november bebisar