• Anonym (Lilit­h)
    Äldre 31 May 07:28
    13001 visningar
    70 svar
    70
    13001

    Jag lustar efter tonåringar...

    Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta för det är väl egentligen inte otrohet, i alla fall inte ännu...

    Jag är gift med barn och är för det mesta nöjd med livet som det är. Men jag har en svaghet, och det är att jag lustar efter tonårspojkar. Nu menar jag killar ca 17-20, yngre har jag inget intresse för. Men just den där gränsen till mandom... den är så magisk. När jag träffade min man var han redan över det stadiumet, och jag hade inga förhållanden innan dess med dessa killar. Så jag har funderat på om det är därför. Eller om det är deras extrema sexlust, deras blickar på mig som om jag är en gudinna av slag, eller vad det är? Jag vet inte. Men så fort jag träffar en snygg ung kille, pratar med, utbyter blickar så vill jag bara förföra honom, dominera honom. Jag vet inte vad jag ska göra! Förutom att jag är gift är jag väl ännu inte för gammal för dessa killar egenligen (mitten av 20-årsåldern själv) men jag undrar om denna lust kommer försvinna ju äldre jag blir? Jag vill inte sitta som 40, 50-årig kvinna med en son i den åldern själv och lusta över hans kompisar! Det är för fan äckligt. Nu är det långt tills dess, men redan nu är det ett problem. Min man blir inte yngre och även om jag älskar honom och är attraherad av honom så lustar jag fortfarande över "småpojkar". Inte att jag vill ha ett förhållande av något slag... utan bara sex. Illa nog!

    Vad ska jag göra för att bli av med denna nästilntill perversa dragning?

  • Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...
  • Äldre 31 May 07:30
    #1

    Det är inte nästintill perverst...och du kommer int eatt bli av det, oavsett om du lever ut det eller ej.


    C´est la vie pero no se la toque
  • Anonym
    Äldre 31 May 07:34
    #2

    Synd att du är gift. Mitt tips vore annars att leva ut dina drömmar. Då skulle du nämligen upptäcka att killar i den åldern inte har mycket att komma med..  Visst är dom kåta, men det är väl också allt. Erfarenheten är liten och dom är oftast fumliga och tråkiga...  :)

    Nu är du ju gift och du får väl fortsätta fantisera. Inget konstigt i det, fantasier har alla och man mår bra av det...   :)

  • Anonym (Lilit­h) Trådstartaren
    Äldre 31 May 07:46
    #3

    Så jag kommer att sitta och lusta efter småkillar när jag är 50?! Fan vilket patetiskt liv jag kommer leva... visst kan man fantisera men jag VILL inte fantisera om småkillar, jag tycker det är ganska respektlöst mot min man som jobbar hårt för att familjen ska gå ihop, och älskar mig över allt annat... och så fantiserar jag om pojkspolingar?

    Jag vet att i realiteten det inte skulle vara så jäkla bra med en 17-åring i sängen... men det är nog mest jakten som är interessant på nått sätt...

  • Anonym (Rocke­rtjej)
    Äldre 31 May 10:29
    #4

    Jag är snart 28år och jag lustar oxå efter killar i den åldern, Skulle gärna ha sex med en så ung kille. Jag hoppas detta begär kommer avta med åren :P

  • Anonym
    Äldre 31 May 11:05
    #5

    Men vafan 28 åring me 17-20 åring är ju inte alls så perverst. Trodde TS var 45 i början......men hon är ju nånstans runt 25 själv.

  • Anonym (Rocke­rtjej)
    Äldre 31 May 11:15
    #6
    Anonym skrev 2010-05-31 11:05:10 följande:
    Men vafan 28 åring me 17-20 åring är ju inte alls så perverst. Trodde TS var 45 i början......men hon är ju nånstans runt 25 själv.
    Nä jag tycker inte heller det är perverst. Nog mer vanligt än man tror.
  • Anonym (why)
    Äldre 31 May 12:46
    #7

    Synd att man inte stötte på någon som er när man själv var i den åldern och suktade efter äldre kvinnor!

  • Äldre 31 May 13:37
    #8
    Anonym (why) skrev 2010-05-31 12:46:18 följande:
    Synd att man inte stötte på någon som er när man själv var i den åldern och suktade efter äldre kvinnor!
    Ja, det hade varit underbart.
  • Anonym (Lilit­h) Trådstartaren
    Äldre 1 Jun 02:30
    #9

    Skönt att ni skriver att det inte är perverst... men det kommer nog bli såsmåningom om det inte försvinner :-s.

    På frågan om var alla dessa kvinnor var när ni var i tonåren... kanske gifta som jag? Se men inte röra... FAAAAAAN!

  • Anonym (Mmmm)
    Äldre 1 Jun 18:06
    #10

    dessa lammkött {#lang_emotions_laughing}

    Visst ska du se och visst ska du röra, dig själv. Dröm bort dig i dina fantasier och tillfreställ dig själv, att bli kåt är ett hälsotäcken, av vad är upp till var och en.

    och NEJ du är absolut inte pervers...

Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...