• Anonym (Lilith)

Jag lustar efter tonåringar...

Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta för det är väl egentligen inte otrohet, i alla fall inte ännu...

Jag är gift med barn och är för det mesta nöjd med livet som det är. Men jag har en svaghet, och det är att jag lustar efter tonårspojkar. Nu menar jag killar ca 17-20, yngre har jag inget intresse för. Men just den där gränsen till mandom... den är så magisk. När jag träffade min man var han redan över det stadiumet, och jag hade inga förhållanden innan dess med dessa killar. Så jag har funderat på om det är därför. Eller om det är deras extrema sexlust, deras blickar på mig som om jag är en gudinna av slag, eller vad det är? Jag vet inte. Men så fort jag träffar en snygg ung kille, pratar med, utbyter blickar så vill jag bara förföra honom, dominera honom. Jag vet inte vad jag ska göra! Förutom att jag är gift är jag väl ännu inte för gammal för dessa killar egenligen (mitten av 20-årsåldern själv) men jag undrar om denna lust kommer försvinna ju äldre jag blir? Jag vill inte sitta som 40, 50-årig kvinna med en son i den åldern själv och lusta över hans kompisar! Det är för fan äckligt. Nu är det långt tills dess, men redan nu är det ett problem. Min man blir inte yngre och även om jag älskar honom och är attraherad av honom så lustar jag fortfarande över "småpojkar". Inte att jag vill ha ett förhållande av något slag... utan bara sex. Illa nog!

Vad ska jag göra för att bli av med denna nästilntill perversa dragning?

• Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-06-03 10:30:08 följande:
    Har du fått ut något bra av en fjunig tonåring då? Nej tacka vet jag en erfaren man som vet hur en kvinna skall behandlas.
    Hehe fjunig tonåring var det inte, men lite för ung ändå. 20. Men ja har haft bättre sex.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-06-03 10:32:57 följande:
    Hehe fjunig tonåring var det inte, men lite för ung ändå. 20. Men ja har haft bättre sex.
    Förstår dej!
    Har nog aldrig haft bra sex med en kille under 30-35år, det krävs ju rätt mycket övning för att veta hur vi vill bli smekta,slickade mm. En ung kille får ju lätt stånd men sedan vill han bara komma in för att kunna få orgasm.
  • Furie

Imorgon ska jag träffa min "tonåring" (20)... 1a gången jag är med en så ung. Undrar hur mycket det kommer suga

• Janice01
    Furie skrev 2010-06-03 11:48:19 följande:
    Imorgon ska jag träffa min "tonåring" (20)... 1a gången jag är med en så ung. Undrar hur mycket det kommer suga
    Så det tog slut med din särbo.
    Ja du, en 20-åring vet ju verkligen vad en kvinna vill ha.... Men lycka till, ajg har provat en gång jag med.
  • Furie

Nej det är inte slut mellan mig och särbon.Han är medveten om detta och har inga problem med det

• Anonym
    Janice01 skrev 2010-06-03 10:39:01 följande:
    Förstår dej!
    Har nog aldrig haft bra sex med en kille under 30-35år, det krävs ju rätt mycket övning för att veta hur vi vill bli smekta,slickade mm. En ung kille får ju lätt stånd men sedan vill han bara komma in för att kunna få orgasm.
    Är inte åldersfixerad egentligen, håller bara med ts om att dom är härliga att titta på Men ja i sängen har dom inte så mycket att erbjuda som en man med erfarenhet!
  • Anonym

Äldre är härligare att titta på och i sängen.

• Anonym (Farbror Kaj)
    Anonym (Lilith) skrev 2010-05-31 07:28:38 följande:
    Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta för det är väl egentligen inte otrohet, i alla fall inte ännu...

Jag är gift med barn och är för det mesta nöjd med livet som det är. Men jag har en svaghet, och det är att jag lustar efter tonårspojkar. Nu menar jag killar ca 17-20, yngre har jag inget intresse för. Men just den där gränsen till mandom... den är så magisk. När jag träffade min man var han redan över det stadiumet, och jag hade inga förhållanden innan dess med dessa killar. Så jag har funderat på om det är därför. Eller om det är deras extrema sexlust, deras blickar på mig som om jag är en gudinna av slag, eller vad det är? Jag vet inte. Men så fort jag träffar en snygg ung kille, pratar med, utbyter blickar så vill jag bara förföra honom, dominera honom. Jag vet inte vad jag ska göra! Förutom att jag är gift är jag väl ännu inte för gammal för dessa killar egenligen (mitten av 20-årsåldern själv) men jag undrar om denna lust kommer försvinna ju äldre jag blir? Jag vill inte sitta som 40, 50-årig kvinna med en son i den åldern själv och lusta över hans kompisar! Det är för fan äckligt. Nu är det långt tills dess, men redan nu är det ett problem. Min man blir inte yngre och även om jag älskar honom och är attraherad av honom så lustar jag fortfarande över "småpojkar". Inte att jag vill ha ett förhållande av något slag... utan bara sex. Illa nog!

Vad ska jag göra för att bli av med denna nästilntill perversa dragning?
    Det är väl inte så konstigt, unga virila så det nästan sprutar manligt könshormon ur öronen på dom, fina kroppar, nyfikna men ändå så oerfarna. Du kan få dom att dyrka dig och aldrig att dom tröttnar på ditt kön. Nej, jag tror inte din fablesse för dessa pojkar kommer avta, men med tiden kommer du uppskatta den äldre mannens lugn och erfarenhet även om tanken på de unga pojkarnas hunger kommer göra dig het.
  • Janice01

TS: Onanerar du ofta och fantiserar om yngre killar? Vad händer i dina fantasier?

• Anonym (***)

Jag är 33 och dras sexuellt till yngre killar, men den undre gränsen flyttas hela tiden fram. Nu är det killar i 25-årsåldern jag dras till men då jag var i den åldern själv spanade jag gärna på 18-20åringar. Tycker att många i min egen ålder är så förfallna och jag gillar att de gillar mig. Eller så.

Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...