• Anonym (Lilith)

Jag lustar efter tonåringar...

Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta för det är väl egentligen inte otrohet, i alla fall inte ännu...

Jag är gift med barn och är för det mesta nöjd med livet som det är. Men jag har en svaghet, och det är att jag lustar efter tonårspojkar. Nu menar jag killar ca 17-20, yngre har jag inget intresse för. Men just den där gränsen till mandom... den är så magisk. När jag träffade min man var han redan över det stadiumet, och jag hade inga förhållanden innan dess med dessa killar. Så jag har funderat på om det är därför. Eller om det är deras extrema sexlust, deras blickar på mig som om jag är en gudinna av slag, eller vad det är? Jag vet inte. Men så fort jag träffar en snygg ung kille, pratar med, utbyter blickar så vill jag bara förföra honom, dominera honom. Jag vet inte vad jag ska göra! Förutom att jag är gift är jag väl ännu inte för gammal för dessa killar egenligen (mitten av 20-årsåldern själv) men jag undrar om denna lust kommer försvinna ju äldre jag blir? Jag vill inte sitta som 40, 50-årig kvinna med en son i den åldern själv och lusta över hans kompisar! Det är för fan äckligt. Nu är det långt tills dess, men redan nu är det ett problem. Min man blir inte yngre och även om jag älskar honom och är attraherad av honom så lustar jag fortfarande över "småpojkar". Inte att jag vill ha ett förhållande av något slag... utan bara sex. Illa nog!

Vad ska jag göra för att bli av med denna nästilntill perversa dragning?

• Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...
  • Anonym

hahahah var också helt säker på att ts var runt 45 år! Va fan, killarna du vill ha är cirka 5 år yngre än dig, det är väl ingeting, typ jämnåriga. Absolut inte pervers.

• Anonym

Är 25 och tycker att vissa av tonårsspolingarna är grymt heta, alldeles för heta och med snygga kroppar Trots det blir jag uppraggad av dom, synd att dom förmodligen inte är något att lita på. Man vill ju inte direkt få ett dåligt rykte i bostadsområdet.

• Anonym (Lilith)
    Anonym skrev 2010-06-01 19:47:51 följande:
    Är 25 och tycker att vissa av tonårsspolingarna är grymt heta, alldeles för heta och med snygga kroppar Trots det blir jag uppraggad av dom, synd att dom förmodligen inte är något att lita på. Man vill ju inte direkt få ett dåligt rykte i bostadsområdet.
    Men shit, hade jag varit singel hade jag inte brytt mig ett jota om vad de skulle säga i bostadsområdet .

Faan de är så heta, och nu när sommaren kommer också och folk börjat visa lite mer än bara vinterjackorna . Mmmm. FAAAAN.
  • Anonym (Mannen i Huset)

Lite TANT-sjuka har ingen dött av!

Så länge du bara "Ser men inte Rör", "Fantiserar ej Förförr" så är det ingen fara.
    Det är mer eller mindre accsepterat att karlar över 40 ska börja spanna efter yngre tjejer.
    Fast i skiljnad från de flesta karlar, är kvinnor i sin sexuella Höjdpunkt när de når medelåldern.

Spanna på och fatisera.

Känns det jobbit snacka med din Man, och agera lite rollspel. Alltid kul med nyheter i sängkammaren!

Lycka till!

• Anonym (mia)

nej...det är inte alls perverst. Perverst hade det varit om du hade varit man och lustat efter tonårstjejer.

You go girl!

• Furie

Jag är som du TS

Är i övre 20 års åldern och vill så gärna ha en yngre älskare (max 20 år). Fördelen är att jag får lov att ha det för killen och har nu tagit första steget - hittat en kandidat
    Får se hur sommaren slutar.

• Derevko47

Jag är också lite som du, TS... Skäms Mina favoriter är de lite blyga, oskuldsfulla, taffliga nördarna. Attraheras av tanken på att ta deras oskuld, att vara deras första, att lära upp dem... Nu är jag "bara" 27 men har också tänkt tanken att hur sjutton ska detta bli när jag närmar mig 40-strecket? Tungan ute Kommer jag bli en äcklig gammal fluktande tant som hänger utanför ungdomsgården och dreglar? Hu!

Har en ny pojkvän sedan nio månader tillbaka och han är 21 men ser yngre ut. Omnomnomnom. Hjärta Han var dock inte oskuld när vi träffades men ganska oerfaren, check, blyg, check, tafatt, check och nördig, check, så det var rena himmelriket.

The Truth Takes Time
  • Anonym (Man 40+)
    Anonym (mia) skrev 2010-06-02 12:43:14 följande:
    nej...det är inte alls perverst. Perverst hade det varit om du hade varit man och lustat efter tonårstjejer.

You go girl!
    Antar att det bara var ett korlat skämt, eller?

Du är nog inte ensam att tycka så det går ju inte att komma i från att ungdomar är fasen så mycket läckrare i kroppen innan 20 än vad vi över 20 är!
    Såg i en undersökning att 76% av alla män över 30 tyckte att tjejer yngre än 18 år var det som dom hellst hade haft sex med om det variut tillåtet mm.
    Drömmer alltid eller tittar alltid på unga tjejer när jag runkar! Men skulle aldrig vilja vara ihop med en tonåring eftersom vi inte skulle ha någo gemensamt eller för att jag tror och vet att dom egentligen är rätt värdelösa i sängen.

Så TS, låt det stanna vid en dröm! Brukar du fantisera eller titta på yngre killar medan du onanerar?
  • Anonym
    Anonym (Lilith) skrev 2010-06-02 10:16:51 följande:
    Men shit, hade jag varit singel hade jag inte brytt mig ett jota om vad de skulle säga i bostadsområdet .

Faan de är så heta, och nu när sommaren kommer också och folk börjat visa lite mer än bara vinterjackorna . Mmmm. FAAAAN.
    Haha är ensamstående mamma i en småstad så lite försiktig är jag Men lite snusk har hunnits med Tungan ute
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-06-03 09:35:15 följande:
    Haha är ensamstående mamma i en småstad så lite försiktig är jag Men lite snusk har hunnits med Tungan ute
    Har du fått ut något bra av en fjunig tonåring då? Nej tacka vet jag en erfaren man som vet hur en kvinna skall behandlas.
Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...