• AC DC

    Ivf Falun betalning

    Hej hopp!
    Vi håller på med syskonförsök till vår son nu, men ev kommer vi säkerligen få genomgå en ivf behandling till, sonen kom till med hjälp av falun & ivf & eftersom han då var första barnet var det ju gratis!
    NU undrar jag är det någon som vet vad det kan kosta om man ska göra det nu igen? "lek" med tanken att det blir "bara" ett äggplock & en återföring då jag blir gravid,, vad skulle det kosta någon som vet?

    El hur har era siffror sett ut under ivf?

    Hur betalar man det sen? är det direkt på kliniken el får man hem faktura typ?

    Hoppas på många svar & någon kan hjälpa oss, försöker se över ekonomin med semester el inte osv ja ni vet beroende på vad det går åt ungefär att få ett efterlängtat syskon!

  • Svar på tråden Ivf Falun betalning
  • nnnn

    Om du går in på IVF faluns hemmsida så finns alla uppgifter om priser där.

  • AC DC

    Jo jag var in & kikade, men blev inge klok Tänkte hur det var för er där ute? & hur betalningen ska ske för det hittade jag inget om

  • JFM

    Hej!
    Jag har ca två veckor efter jag gjort återföringen hos Falun fått en räkning hem i brevlådan. Jag har alltså inte betalat något i Falun på plats. Har för mig att man endast har ca 10 dagar på sig att betala räkningen sedan.

    Lycka till!

Svar på tråden Ivf Falun betalning