• Anonym (Aj aj aj)

Analsex gör ooooont!!

Min kille vill gärna ha analsex.
    Jag tycker det är lite så där, inget jag direkt tänder på, men för hans skull är jag villig att prova..
    Men det gör så jääävla ont!! Nästan gråter och det känns som jag ska bajsa på mig?!

Jag försöker slappna av, glidmedel och sånt.. inget hjälper. Ska kanske ta Xylocain salva på och bedöva {#lang_emotions_dreamer}

Tips?

En vännina sa att om man har jätte ont vid analsex så ska man inte ha det för att det kan vara direkt farligt.. men hon kunde inte riktigt säga varför {#lang_emotions_undecided}

• Svar på tråden Analsex gör ooooont!!
  • Anonym (S)

Många bra tips finns i den här tråden:

www.familjeliv.se/Forum-9-192/m54785835.html

Analsex ska inte göra ont!
    Använd absolut inte bedövande glidmedel/salvor! Massa vattenbaserat glidmedel och rejäl uppvärmning.
    Pressa inte dig själv, låt inte sambon pressa dig. Funkar det inte så funkar det inte, i så fall kan man avbryta försöket och testa igen en annan dag.

• Ludde

Analsexpraktikan från RFSL Googla! Be din man hetsa upp dig ordentligt med skick både bak o fram. Du kan även värma upp en stund innan med en plug du sätter i själv, ett ben på sängkanten och tryck sakta upp buttplugen med massa silikonglidmedel.

• Anonym (S)
    Ludde skrev 2010-10-26 19:00:23 följande:
    Analsexpraktikan från RFSL Googla! Be din man hetsa upp dig ordentligt med skick både bak o fram. Du kan även värma upp en stund innan med en plug du sätter i själv, ett ben på sängkanten och tryck sakta upp buttplugen med massa silikonglidmedel.
    Rekommenderar vattenbaserat eftersom TS har problem med att det gör ont. Glidmedel med silikon ökar friktionen, vilket nog är trevligare när man "har vanan inne" så att säga =)
  • skoladan

Ha inte analsex! Det gör ju ont! Och BEDÖVA! Ska man bedöva så är det väl tvärtemot idén med sex överhuvudtaget. Sex skall väl kännas, och kännas skönt. Inte ska man behöva bedöva. Då är det helt klart nåt fel! Ta en dildo och stick in i rumpan på killen, så får vi se hur mycket han behöver bedövas!

• Anonym (zk)

Nej, om det gör ont gör man fel. 2 saker som allt för ofta, näst intill alltid, glöms vid analsex är 1: MASSVIS med glidmedel eftersom det inte finns någon lubrikation från analen. 2: UPPVÄRMNING. Att bara som i valfri p-rulle byta hål mitt i är att be om att tillfoga någon annan smärta. Börja med massvis med glidmedel, jobba med ett finger, öka till 2 och sedan kanske en dildo eller liknande.

Ett tips är att leta reda på "Tristan Taormino's ultimate guide to anal sex. Kanske lite trist att kolla en instruktion, men det verkar behövas. Kom ihåg: Du kan aldrig ha för mycket glidmedel vid analsex

• Anonym (S)
    Anonym (zk) skrev 2010-10-27 11:57:32 följande:
    Nej, om det gör ont gör man fel. 2 saker som allt för ofta, näst intill alltid, glöms vid analsex är 1: MASSVIS med glidmedel eftersom det inte finns någon lubrikation från analen. 2: UPPVÄRMNING. Att bara som i valfri p-rulle byta hål mitt i är att be om att tillfoga någon annan smärta. Börja med massvis med glidmedel, jobba med ett finger, öka till 2 och sedan kanske en dildo eller liknande.

Ett tips är att leta reda på "Tristan Taormino's ultimate guide to anal sex. Kanske lite trist att kolla en instruktion, men det verkar behövas. Kom ihåg: Du kan aldrig ha för mycket glidmedel vid analsex
    Du glömde det viktigaste... Man ska vara kåt också :p
  • Anonym (zk)
    Anonym (S) skrev 2010-10-27 11:59:00 följande:
    Du glömde det viktigaste... Man ska vara kåt också :p
    Jo, det var ju en förutsättning, det har du helt rätt i. En annan sak man MÅSTE tänka på är att du kan aldrig tvinga dig själv till att vilja ha analsex, det märks på dig som partner och det kommer att märkas FÖR din partner om han/hon är känslig.
  • Anonym (Emmis)

Det är inte han som ska in därbak, det är DU som ska öppna dig och vara redo.
    Kom överens med honom att det är du som bestämmer takten, Testa att rida honom analt då har du full koll.
    Analsex har en "startsträcka". Först är det inte speciellt skönt, men sen ;)

• Anonym (Emmis)
    Spanjoren skrev 2010-10-26 00:35:54 följande:
    Gör som indianerna: låt bli.
    Indianerna?
  • Anonym
    Anonym (Emmis) skrev 2010-10-29 06:00:01 följande:
    Det är inte han som ska in därbak, det är DU som ska öppna dig och vara redo.
    Kom överens med honom att det är du som bestämmer takten, Testa att rida honom analt då har du full koll.
    Analsex har en "startsträcka". Först är det inte speciellt skönt, men sen ;)
    Jag skulle också vilja rekomendera att du rider. Be den partner ligga still och att det är du som sköter i vilken takt som han ska glida in i dig. Funkar det inte så kan du ju bara kliva av. Det ska inte göra ont. Jag har aldrig ont vid analsex. Men man ska vara extremt kåt och ta det lugnt!
  • Anonym (Emmis)

Smart Be honom rida dejj!

• Anonym (1+1=2)

När jag provade a-sex första ggn var på eget initiativ. Var bara så kåt och började sig på lite smått och det kändes skönt. Det är inte alls ofta vi har det men när vi har det så är det alltid jag som sköter takten. Han står på golvet och jag p alla fyra i sängen, då måste han stå still och jag sköter allt. Han kan bli ivrig men då stoppar jag och han blir still igen.
    Behövdes inget glidmedel eller nåt, bara att jag är superkåt och känner för att jag vill. Jag(!) inte han. 

• Anonym

Använd mycket glid, och han måste ta det lugnt o vara lyhörd för hur du reagerar. Har han för bråttom kan det göra lite ont ändå. Skulle det ändå inte vara skönt för dig kan du testa den här.
    Annars är det mycket han som är avgörande hur du upplever det. Även när han kommit förbi ringmuskeln måste han vara lite lugn o låta dig vänja dig lite, så han inte börjar jucka på massor direkt! 

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-14 10:53:16 följande:
    Använd mycket glid, och han måste ta det lugnt o vara lyhörd för hur du reagerar. Har han för bråttom kan det göra lite ont ändå. Skulle det ändå inte vara skönt för dig kan du testa den här.
    Annars är det mycket han som är avgörande hur du upplever det. Även när han kommit förbi ringmuskeln måste han vara lite lugn o låta dig vänja dig lite, så han inte börjar jucka på massor direkt! 
    Vi använder en liknande avslappningsspray (antar att det har samma effekt) och det underlättar massor. Nu mera kan även jag tycka analsex är skönt. Förr fattade jag inte hur andra kunde gilla det men nu funkar det! Kan varmt rekommendera det!
Svar på tråden Analsex gör ooooont!!