• Anonym (Aj aj aj)

Analsex gör ooooont!!

Min kille vill gärna ha analsex.
    Jag tycker det är lite så där, inget jag direkt tänder på, men för hans skull är jag villig att prova..
    Men det gör så jääävla ont!! Nästan gråter och det känns som jag ska bajsa på mig?!

Jag försöker slappna av, glidmedel och sånt.. inget hjälper. Ska kanske ta Xylocain salva på och bedöva {#lang_emotions_dreamer}

Tips?

En vännina sa att om man har jätte ont vid analsex så ska man inte ha det för att det kan vara direkt farligt.. men hon kunde inte riktigt säga varför {#lang_emotions_undecided}

• Svar på tråden Analsex gör ooooont!!
  • Anonym

Varför ställer du upp på något som gör ont och som uppenbarligen inte är något du gillar? Och, njuter verkligen han av att han gör dig illa? Jag hade då aldrig velat att min partner ställde upp på något som han inte ville och som gjorde ont, hade faktiskt varit direkt avtändande...

• Anonym

klart man inte ska ha det om det gör ont. men testa att krysta som om du ska bajsa när han trycker in den.

• Anonym

Det kan skada ringmuskelaturen, om du spänner dig (för det är det som du gör).
    Varförvill ha ha analsex med dig när du gråter av det? märkligt.

• Weird One

Ok att man vill prova för sin partners skull, men om det gör så ont att du gråter, varför fortsätta?

Nej, säg som det är och sluta med det genast!
    Sex ska vara skönt, inte smärtfyllt. För båda!

• Jessilicious
    Verkligen, om det inte går att du slappnar av så ska du definitivt inte ha det. För ont ska det inte göra! Om din kille inte kan acceptera det så är det hans problem. Jag & min partner kan ha analsex ibland, vissa gånger gör det bara ont så då skippar vi det istället.
    Du ska aldrig göra nått duu inte vill även om din kille gillar det sååå mycket. Stoppa upp en dildo i hans anal så får han själv se hur skönt det är.
  • Anonym (ulla)

Ändtarmen är ett mycket känsligt ställe, en skada där kan leda till inkontinens. Kanske inte nu, men senare. Fruktansvärt obehagligt, så var försiktig!

Annars tycker jag som de andra här:  Sex ska vara skönt för båda. Om din kille inte respekterar dina känslor, ska du nog tänka över varför du är tillsammans med honom!

• Anonym (analgirl)

Jag håller också med ovanstående, gillar man analsex och det funkar att ha det så är det ju inga problem, men så är det tydligen inte för dig.

Är det så smärtsamt och känns så obehagligt verkar det inte så klokt att fortsätta försöka även om jag kan förstå din känsla - du har försökt för hans skull, nu när det visar sig att det inte fungerar så får han respektera det och avstå för din skull.

• fruis

Gör det ont ska man inte göra det. Då är muskeln inte tillräckligt avslappnad och du kan få sår.

Är du fortfarande villig att prova så är mina tips som följer:

- gör det bara när du är rejält kåt
    - ligg gärna som en ostbåge med rumpan vänd mot din partner, det är lättare att slappna av då (eller åtminstone tycker jag det)
    - slappna av i kindmusklerna och var slapp med tungan. Då slappnar även musklerna i nedre regionen av
    - smek gärna runt analen med kuken mycket innan om det känns skönt för dig

Gör det ont så lägg ner det för tillfället och prova en annan gång istället om du känner för det. Min erfarenhet är att det inte funkar som i porrfilm precis där killen bara kör in kuken. Då gör det superont. Man måste ta det lite försiktigare och smeka in den steg för steg, gärna samtidigt som man smeker andra sexuellt känsliga delar av kroppen som exempelvis brösten.

• Anonym (H)

Det är klart att du inte ska ha analsex om du tycker att det gör för ont!
    Men om du ändå vill försöka så rekommenderar jag dig att prova att "rida", när jag och min man provade analsex första gången gjorde det för ont, men eftersom jag verkligen ville prova så kollade jag upp det. Och snubblade över en film ifrån playboy, där porrstjärnor visade olika positioner för analsex.
     De sa att bakifrån faktiskt var en ganska avencerad ställning för just  analsex och det skulle man vänta med,  däremot var  att rida en väldigt bra första ställning, det handlar om i vilken vinkel inträngningen sker, bakifrån blir snett, rida-rakt. Dessutom så kontrollerar du hur djupt in och i vilken takt inträgningen sker, om du rider. Sked är en annan bra ställning, då kommer han inte in för djupt och man kommer varandra väldigt nära.

I filmen så sa de att det var synd att mesta delen av analsexen i porrfilmer sker "bakifrån" eftersom det gav folk intrycket att det var den "bästa" ställningen, för det var det tydligen inte alls, däremot bästa ställningen filmmässigt!

• Svardh
    Anonym (Aj aj aj) skrev 2010-05-31 12:27:34 följande:
    Min kille vill gärna ha analsex.
    Jag tycker det är lite så där, inget jag direkt tänder på, men för hans skull är jag villig att prova..
    Men det gör så jääävla ont!! Nästan gråter och det känns som jag ska bajsa på mig?!

Jag försöker slappna av, glidmedel och sånt.. inget hjälper. Ska kanske ta Xylocain salva på och bedöva {#lang_emotions_dreamer}

Tips?

En vännina sa att om man har jätte ont vid analsex så ska man inte ha det för att det kan vara direkt farligt.. men hon kunde inte riktigt säga varför {#lang_emotions_undecided}
    Om det gör för ont, så får han acceptera det, om du nu vill göra det för hans skull, så får du se till att han värmer upp analen innan han penitrerar dig där, många gör det felet och tror att det är som i porrfilm där dom tar sina mastodont kukar och trycker in dom med full kraft i analen, men det krävs en massa uppvärmning, massor med glidmedel om det ska finnas en chans till att det inte ska göra jätte ont...

Men som sagt gör det för ont så får han acceptera det och sluta ha analsex.
Svar på tråden Analsex gör ooooont!!