• Sally86

Hjälp, blod efter ägglossning?!

Snälla kan någon försöka svara på min fråga! Har tagit puregon för att få ägglossning, slutade behandlingen förra veckan för att det var ett ägg som var 21 mm o läkaren trodde jag skulle få ägglossning när som helst. Detta var tisdag/onsdag förr veckan. Jag har haft ont i "magen" sen dess o igår kom det lite blod på pappret men inte mycket, idag har det kommit mer. Vad är det som händer?? Har behandlingen inte fungerat?? Någon som vet??

• Svar på tråden Hjälp, blod efter ägglossning?!
  • Sally86
    Cynara skrev 2010-06-02 14:53:50 följande:
    Nej jag vet inte säkert men är i precis samma situation och jag pratade med sköterskan på avdelningen och hon sa att det kan ha många orsaker, en andra ägglossning, tecken på en tidig graviditet men även 100 andra saker. Hon sa att det inte betyder att det inte har fungerat men att det kan göra det, säkert kan man inte veta utan blodprov så det fick jag ta igår när jag var där. Får dock inte svar förän nästa vecka

Hoppas det ger dig lite svar ändå. :)
    Ok tack för det..=) det snurrar så i huvudet hela tiden, idag har jag inte haft någon mer blödning, alltså bara måndag/tisadag, men jag har fortfarande ont nere i magen..hela tiden o e inte sugen på mat..=( undra hur länge man ska ha det???? Jag ska ta blodprov på fredag...!
  • Sally86

Tack tack =) Har fått sjukt ont på högersidan av nedre ryggen idag, det e höger sida av  magen jag haft ont, det e nåt som spökar i kroppen =/

Tog blodprov idag för att kolla ägglossning, någon som vet hur länge det tar innan man får svar??

• Sally86

Jag borde haft ägglossning runt den 25/5 o det kändes så i magen....förra veckan hade jag "blödningar"  från måndag till torsdag o ONT i magen...denna vecka har jag molande värk i magen från och till....väntar mig mens varenda gång jag går på toa.....men ändå hoppas jag ju...men vågar ändå inte...=(

Svar på tråden Hjälp, blod efter ägglossning?!