Små fingrar skrev 2010-06-07 19:50:06 följande:
Hej tjejer!
Det här låter som tråden för mig!
Hade liiite mer utslag än vanligt på min ÄL-sticka 5 Maj och tänker att jag hade ÄL då (har försökt få positivt på ÄL-stickan under ett bra tag). På kvällen hade jag o sambon mys, ungefär tre timmar senare så högg/stack det till i magen o det kom så fort att jag tjöt till lite o sambon undrade vad som hänt.
Det kändes lite underligt efteråt, ungefär som när de tog ut min spiral i höstas och det kom lite molande mensvärk-känsla. Sen framåt ett på natten så gick jag på toa, då hade jag en råsa flytning med en knappnålsplutt med rött på pappret.
Mina vänner i en tråd här på FL sa att det kunde vara ägglossningsblödning så jag tänkte att allt var i sin ordning. Men idag, två dagar senare känner jag som mensvärk där nere, blev jätteorolig när jag fick brunt i trosan på jobbet, med såna slemtrådar i (ursäkta infon).
Är orolig över den bruna sörjan... men fick upp lite hopp när det stod att det kan komma blod några dagar när man är mer fertil! Tack kära 2barns mamma84!
Jag fortsätter hoppas, både för mig och ni andra!
Sally86: Jag vet tyvärr inget om blodprovet, läste i en annan tråd dock att det skulle ta en tjej en vecka att få svar.
Innan jag väntade dottern igen alls.
När jag väntade sonen fick jag en nidblödning
När jag försökte efter honom så började jag blöda när jag visste jag hade äl på gång googlade och hittade att man faktist kude få en blödning eller brunt när man var mäst fretil och då bättre chans att bli gravid.
Detta pågick några ggr och jag insåg att jösses jag blev ju gravid lättare

men det gick till ma i vecka 8 men efter månden mensen kom blev jag gravid igen och ja blödningen i mellan

Så bara hoppa i sängen iaf och sexa på