Sarasvensson87 skrev 2010-06-02 13:46:30 följande:
Ja jag tror mkt väl att det är nervositeten som sätter "käppar" i hjulen för er.. Hur länge har ni varit tillsammans? Var han oskuld då ni träffades? Ja det är klart, i början var/är man ju som kaniner, men måste vara jobbigt om det tar så lång tid innan han kommer! Men jag tror helt klart att det är pga han är nervös och att han vill prestrera så bra som möjligt, eftersom att ni just är ny kära. Har ni talat om det?
nej han e inte okuld och detta e helt nytt vi träffades för nån vecka sen och nej vi har inte pratat om det
Anonym (Samma problem) skrev 2010-06-02 14:00:27 följande:
Hej.
Jag har skrivit tidigare om det här i en tråd. Jag är en kille med det här problemet.
Jag är nu i ett långt förhållande (8 år) och före det så har jag haft lite sporadiska kortare förhållanden. Innan jag träffade min nuvarande så har jag aldrig lyckats komma, jag kom första gången efter ca 3 år in i förhållandet, då lyckades hon får mig att komma genom att runka mig.
Sen har jag lyckats komma via samlag kanske 3 - 4 gånger under alla dessa år. Varför jag lyckats då? Det vet jag inte riktigt, det var inget speciellt som var just då vad jag kan komma på.
Numer kan hon få mig att komma regelbundet genom att använda handen, men det sitter väldigt långt inne om man säger så, både hon och jag får "kämpa" en del.
Tycker jag sex ät skönt? Ja, fantastiskt skönt, jag tänder otroligt på min sambo också. Jag kommer nära orgasm, men kommer inte riktigt över tröskeln. Jag anser mig vara avslappnad, men självklart kan det väl vara någon sorts mentalblockering, jag vet inte riktigt.
Jag har uppsökt läkare, och det är inget fel på mig. Däremot kände jag mig i princip idiotförklarad av läkaren, vilket antagligen gjorde saken ännu värre. Jag uppfattade det som om han var väldigt nedlåtande åt mitt problem. Som JAG anser vara ett rätt stort problem.
Min sambo hade väldigt svårt för det här i början och trodde att det var fel på henne, men jag har förklarat hundratals gånger att så är inte fallet. Hon å andra sidan har väldigt lätt för att komma, så det är klart att det blir en väldigt tråkig osynk där.
Men sexlivet fungerar bra ändå, vi har båda lärt oss att leva med problemet och har även 2 barn, även om sjävla barnagörandet var lite oromantiskt så :) Jag kan komma själv om jag onanerar, men det är inte så lätt det heller, jag får även där kämpa en del. Så tricket var att försöka runka mig så nära gränsen det gick och sen försöka trycka in den så att säga. Det var väl inte det mest smidiga eller roligaste. Men det fungerade.
Jag personligen kan vara väldigt avundsjuk på "3 sekunders" människor, det skulle vara så otroligt skönt att för en gång skull kunna ta en snabbis. Men jag har förlikat mig med problemet i dagsläget, jag antar att det är något jag kommer att få leva med.
tack för ditt långa svar

han säger ju att han tänder på mig och tycker jag e sexig osv men de känns ju som att men vrf kommer du inte då

detta e ju helt nytt förhållande så vågar inte riktigt tab upp det heller."den" står ju 24/7 och han vill ha sex hela tiden så han borde ju tycka att det är skönt