• Anonym (behöver Råd)

killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips

att killar kommer efter 1sek och sånt de har jag ju hört talas om men för min kille tar det timmar att komma finns de något man kan göra åt det?visst de e skönt med sex  men hålla på i flera timmar i sträck då börjar man ju bli ömn.han säger att jag e skön men kan jag verkligen vara det när de tar SÅ lång tid?

• Svar på tråden killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips
  • Anonym (behöver Råd)

men jag föredrar ju att få "det" i mig alltså inte på magen munnen eller så men vi får öva och se va som händer

• Anonym (trång förhud)

Det tar lång tid för min man att komma p.g.a. att hans förhud är för trång. Den fastnar och täpper till blodflödet till ollonet har han förklarat för mig. Vi får avbryta, ändra ställningar, han fixar till förhuden lite då och då. Men det låter ju mer som om det är mentalt i detta fallet. Vi har pratat mycket om detta och lärt oss hur vi ska göra. Jag tar absolut inte illa upp utan tycker att det är skönt att han inte är någon 3-sekunders-man eftersom även jag behöver ha tid på mig.

• Anonym (behöver Råd)
    Anonym (trång förhud) skrev 2010-06-02 20:48:34 följande:

Det tar lång tid för min man att komma p.g.a. att hans förhud är för trång. Den fastnar och täpper till blodflödet till ollonet har han förklarat för mig. Vi får avbryta, ändra ställningar, han fixar till förhuden lite då och då. Men det låter ju mer som om det är mentalt i detta fallet. Vi har pratat mycket om detta och lärt oss hur vi ska göra. Jag tar absolut inte illa upp utan tycker att det är skönt att han inte är någon 3-sekunders-man eftersom även jag behöver ha tid på mig.

hur vet man om killen har trångt förhud? nej 3 sekunder män e inga roliga dom heller men efter 2-3timmar så börjar de ju oxå bli jobbigt (tycker jag iaf)
  • Anonym

Jag har ofta detta "problem". Känns nästan som om det är en onaniskada, att kuken kräver rätt sorts hård stimulans. Har aldrig heller kommit av oralsex.

Sist med min nya höll vi på länge, länge. Hon kom men inte jag. Inte blev jag ledsen för det.... Se om det sker i kväll istället.

• Anonym (behöver Råd)
    Anonym skrev 2010-06-02 22:11:43 följande:
    Jag har ofta detta "problem". Känns nästan som om det är en onaniskada, att kuken kräver rätt sorts hård stimulans. Har aldrig heller kommit av oralsex.

Sist med min nya höll vi på länge, länge. Hon kom men inte jag. Inte blev jag ledsen för det.... Se om det sker i kväll istället.
    haha onaniskada det lätt roligt ..jag lyckades iaf med oralsex  han va nog i himlen då
  • Anonym (Herr V)

Jag är tillsammans med en sjukt snygg tjej och vi har otroligt bra sex. Ändå så har jag mycket svårare att komma nu än vad jag hade med min förra tjej. Hon var ganska tråkig i sängen men jag kom mycket lättare ändå. Jag kan nämna att jag inte är spänd alls när vi har sex.

• Anonym (anna)

Mitt ex hade också problem med att komma. Även vid onani! Han kunde bara om han verkligen koncentrerade sig länge och väl. Hade varit så sedan han började onanera. Vi sökte hjälp hos sjukvården, hamnade hos sexrådgivare etc. Vi testade med en massageapparat och det hjälpte lite. Annars förblev problemet olöst. Men det postitiva var ju att jag alltid hann komma.

• Anonym (dito)
    Anonym (Herr V) skrev 2010-06-02 22:48:39 följande:
    Jag är tillsammans med en sjukt snygg tjej och vi har otroligt bra sex. Ändå så har jag mycket svårare att komma nu än vad jag hade med min förra tjej. Hon var ganska tråkig i sängen men jag kom mycket lättare ändå. Jag kan nämna att jag inte är spänd alls när vi har sex.
    Alltså, vad man kallar bra sex är inte alltid så orgasmbefrämjande ... knepigt det där.
  • jfsebastian

Som en entimmesman så har jag lärt mg följande knep:
    När jag knullar gör jag det för att det ska vara skönt för MIG, jag försöker maximera min egen  njutning och försöker inte stanna av när det närmar sig orgasm (för att ge tjejen maximal knulltid) utan jag tar verkligen chansen att komma så snabbt jag kan.
    Det är skitsvårt att ställa om skallen från hänsynsfull älskare som ser till kvinnans behov först, till att bli en egocentrisk knullare som bara tänker på min njutning, men med min tjej som ivrig påhejjare så funkar det över förväntan.(hon fick nnog av entimmesknull (eller läängre)).
    Tricket Stopp/kör som killar som lider av förtidig utlösning kör med är förödande för oss slitvargar. Då kan ofta orgasmen helt utebli.
    Med nya tekniken så har jag faktiskt kommit på 5 minuter en gång. Det var fantastiskt.

Svar på tråden killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips