jfsebastian skrev 2010-06-03 00:45:34 följande:
Som en entimmesman så har jag lärt mg följande knep:
När jag knullar gör jag det för att det ska vara skönt för MIG, jag försöker maximera min egen njutning och försöker inte stanna av när det närmar sig orgasm (för att ge tjejen maximal knulltid) utan jag tar verkligen chansen att komma så snabbt jag kan.
Det är skitsvårt att ställa om skallen från hänsynsfull älskare som ser till kvinnans behov först, till att bli en egocentrisk knullare som bara tänker på min njutning, men med min tjej som ivrig påhejjare så funkar det över förväntan.(hon fick nnog av entimmesknull (eller läängre)).
Tricket Stopp/kör som killar som lider av förtidig utlösning kör med är förödande för oss slitvargar. Då kan ofta orgasmen helt utebli.
Med nya tekniken så har jag faktiskt kommit på 5 minuter en gång. Det var fantastiskt.
Jag gör precis likadant. Jag fokuserar på mig och maximerar min njutning. Precis som du kan jag inte stanna upp och hålla tillbaka, då kan orgasmen helt utebli, precis som du skriver. Om jag får koncentrera mig på min njutning helt och fullt kan jag komma på några minuter.
Någon påpekade att man inte är en rolig älskare/älskarinna om man fokuserar på sig själv, jag håller inte med. Den egna njutning spiller ju över på ens sexpartner och dessutom är det för de flesta människor en otrolig kick att få se sin partner njuta. Precis som jag älskar när min kille njuter och kommer älskar han när jag njuter och kommer, självklart.