• Anonym (behöver Råd)

killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips

att killar kommer efter 1sek och sånt de har jag ju hört talas om men för min kille tar det timmar att komma finns de något man kan göra åt det?visst de e skönt med sex  men hålla på i flera timmar i sträck då börjar man ju bli ömn.han säger att jag e skön men kan jag verkligen vara det när de tar SÅ lång tid?

• Svar på tråden killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips
  • Anonym (behöver Råd)
    Derevko47 skrev 2010-06-03 00:41:19 följande:
    TS, jag skrev ett långt svar om detta i en liknande tråd för ett tag sedan. If all else fails kan du ju kolla in den. ;)

www.familjeliv.se/Forum-4-46/m52215464-4.html
    ska läsa
    jfsebastian skrev 2010-06-03 00:45:34 följande:
    Som en entimmesman så har jag lärt mg följande knep:
    När jag knullar gör jag det för att det ska vara skönt för MIG, jag försöker maximera min egen  njutning och försöker inte stanna av när det närmar sig orgasm (för att ge tjejen maximal knulltid) utan jag tar verkligen chansen att komma så snabbt jag kan.
    Det är skitsvårt att ställa om skallen från hänsynsfull älskare som ser till kvinnans behov först, till att bli en egocentrisk knullare som bara tänker på min njutning, men med min tjej som ivrig påhejjare så funkar det över förväntan.(hon fick nnog av entimmesknull (eller läängre)).
    Tricket Stopp/kör som killar som lider av förtidig utlösning kör med är förödande för oss slitvargar. Då kan ofta orgasmen helt utebli.
    Med nya tekniken så har jag faktiskt kommit på 5 minuter en gång. Det var fantastiskt.
    hmm men hur kul e de me en kille då som BARA tänker på sin egen njutning
  • noraa
    jfsebastian skrev 2010-06-03 00:45:34 följande:
    Som en entimmesman så har jag lärt mg följande knep:
    När jag knullar gör jag det för att det ska vara skönt för MIG, jag försöker maximera min egen  njutning och försöker inte stanna av när det närmar sig orgasm (för att ge tjejen maximal knulltid) utan jag tar verkligen chansen att komma så snabbt jag kan.
    Det är skitsvårt att ställa om skallen från hänsynsfull älskare som ser till kvinnans behov först, till att bli en egocentrisk knullare som bara tänker på min njutning, men med min tjej som ivrig påhejjare så funkar det över förväntan.(hon fick nnog av entimmesknull (eller läängre)).
    Tricket Stopp/kör som killar som lider av förtidig utlösning kör med är förödande för oss slitvargar. Då kan ofta orgasmen helt utebli.
    Med nya tekniken så har jag faktiskt kommit på 5 minuter en gång. Det var fantastiskt.
    Jag gör precis likadant. Jag fokuserar på mig och maximerar min njutning. Precis som du kan jag inte stanna upp och hålla tillbaka, då kan orgasmen helt utebli, precis som du skriver. Om jag får koncentrera mig på min njutning helt och fullt kan jag komma på några minuter.

Någon påpekade att man inte är en rolig älskare/älskarinna om man fokuserar på sig själv, jag håller inte med. Den egna njutning spiller ju över på ens sexpartner och dessutom är det för de flesta människor en otrolig kick att få se sin partner njuta. Precis som jag älskar när min kille njuter och kommer älskar han när jag njuter och kommer, självklart.
  • jfsebastian
    noraa skrev 2010-06-03 21:47:53 följande:
    Jag gör precis likadant. Jag fokuserar på mig och maximerar min njutning. Precis som du kan jag inte stanna upp och hålla tillbaka, då kan orgasmen helt utebli, precis som du skriver. Om jag får koncentrera mig på min njutning helt och fullt kan jag komma på några minuter.

Någon påpekade att man inte är en rolig älskare/älskarinna om man fokuserar på sig själv, jag håller inte med. Den egna njutning spiller ju över på ens sexpartner och dessutom är det för de flesta människor en otrolig kick att få se sin partner njuta. Precis som jag älskar när min kille njuter och kommer älskar han när jag njuter och kommer, självklart.
    Precis så är det. Tack.
    Det är ju knappast så att det inte händer något innan eller efter man knullat heller???
    Visst kan jag slita på en timme, men det roar ingen i vårt hushåll iallafall.
    Det är ju min tjej jag njuter av, det njuter ju hon av.
  • Anonym (Onaniskadan)

Tja, nu har jag fått för mitt inlägg (#14).... Precis inlett en ny relation, strikt sexuell sådan, där sexet är hur bra som helst och jag njuter i fulla drag men det är lögn i helvete att komma. Hon är gruvligt imponerad och kommer så att tapeterna krullar sig men icke jag. O inte pratar vi om en timme eller två. Idag gjorde vi under sammanlagt sex timmar vid två olika tillfällen jävligt seriösa försök men icke.

Sånt e livet, lika glad för det är jag.

• jfsebastian
    Anonym (Onaniskadan) skrev 2010-06-04 01:27:49 följande:
    Tja, nu har jag fått för mitt inlägg (#14).... Precis inlett en ny relation, strikt sexuell sådan, där sexet är hur bra som helst och jag njuter i fulla drag men det är lögn i helvete att komma. Hon är gruvligt imponerad och kommer så att tapeterna krullar sig men icke jag. O inte pratar vi om en timme eller två. Idag gjorde vi under sammanlagt sex timmar vid två olika tillfällen jävligt seriösa försök men icke.

Sånt e livet, lika glad för det är jag.
    Testa att bara fokusera på dig själv, skit i hennes njutning (som verkar infinna sig iallafall).
    Sluta inte ens en sekund om det känns extra skönt.

Du käkar väl inga antidepressiva tabletter?
    Det är en vanlig biverkning av dessa att inte kunna komma även om man knullar som en gnu.
  • Anonym (tjej)

Min sambo hade jättesvårt att komma i början av vårt förhållande men sen var det som att vi hittade rätt ställning, rätt tekniker för att det ska gå för honom. Jag har aldrig lyckats oralt att få honom att komma, tyvärr (tänder ju på det själv). Det händer fortfarande att hans kondis tar slut innan han hinner komma och då får jag ta över lite men ibland slaknar han innan han kommer - och det känns ju tråkigt, men vi tjejer är så puckade som alltid ställer det mot oss själva - "tänder han inte på mig nu?".
    Är gravid nu och när vi försökte göra barn var det ju sex varannan dag så då gick det för honom hela tiden - övning ger färdighet?? =)

• Anonym (behöver Råd)
    Anonym (tjej) skrev 2010-06-04 14:46:09 följande:
    Min sambo hade jättesvårt att komma i början av vårt förhållande men sen var det som att vi hittade rätt ställning, rätt tekniker för att det ska gå för honom. Jag har aldrig lyckats oralt att få honom att komma, tyvärr (tänder ju på det själv). Det händer fortfarande att hans kondis tar slut innan han hinner komma och då får jag ta över lite men ibland slaknar han innan han kommer - och det känns ju tråkigt, men vi tjejer är så puckade som alltid ställer det mot oss själva - "tänder han inte på mig nu?".
    Är gravid nu och när vi försökte göra barn var det ju sex varannan dag så då gick det för honom hela tiden - övning ger färdighet?? =)
    ja man tänker ju så tyvärr att " tänder han inte på mig"  men å andra sidan vrf vill han han mig om han inte "tänder" på mig
  • jfsebastian
    Anonym (behöver Råd) skrev 2010-06-04 20:35:17 följande:
    ja man tänker ju så tyvärr att " tänder han inte på mig"  men å andra sidan vrf vill han han mig om han inte "tänder" på mig
    Sluta ta det personligt för allt i världen.
    Kasst självförtroende är det värsta (näst sjukdomar) du kan ta med dig i sängen.
    Du är där, han vill ha dig där, du duger precis som du är.
  • Anonym

lägg din hand på musen och kläm åt runt kuken med två fringrar... då blir det trängre och man kommer fortare...

• Anonym (svärmor)
    Anonym skrev 2010-06-05 21:35:34 följande:
    lägg din hand på musen och kläm åt runt kuken med två fringrar... då blir det trängre och man kommer fortare...
    Stoppa in ett antal fingrar i musen samtidigt som kuken är där. Det funkar finfint det med. Eller en dildo och kuk samtidigt. Det brummar skönt i kuken och du blir mer uppfylld.
  • Anonym (behöver Råd)
    Anonym (svärmor) skrev 2010-06-06 12:38:48 följande:
    Stoppa in ett antal fingrar i musen samtidigt som kuken är där. Det funkar finfint det med. Eller en dildo och kuk samtidigt. Det brummar skönt i kuken och du blir mer uppfylld.
    viste inte ens att det gick stoppa in fingrar i fi##an samtidigt som kuken va i :O och ännu värre kuk och dildo de får väll inte plats :O???ska man ta en cykel oxå haha
  • Anonym (behöver Råd)

föresten får kanske skriva att de va nog nervösiteten som va hans problem för nu helt plötsligt sprutar han i tid och otid

• Mickezzz

Har samma problem också, tar en evighet.

Problemet är att väldigt många slarvar med knipövningar precis som min fru gör.

Efter två barn så känns det ingenting längre? känns som man kör den i ett filpaket.
    Hur skall man kunna komma om inte man blir stimulerad?

pga ?friktionen? saknas så slakar även jag och då känner man ännu mindre?

• Anonym (Samma)
    Mickezzz skrev 2022-10-16 15:09:01 följande:
    killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips

Har samma problem också, tar en evighet.

Problemet är att väldigt många slarvar med knipövningar precis som min fru gör.

Efter två barn så känns det ingenting längre? känns som man kör den i ett filpaket.
    Hur skall man kunna komma om inte man blir stimulerad?

pga ?friktionen? saknas så slakar även jag och då känner man ännu mindre?

Känner igen detta. Frun var väl inte så tight "från början", men nu efter 3 barn finns det liksom inget kvar av friktion och motstånd. Vi har försökt hantera detta genom att först lämna bort kondomen och sen ha sex mer och mer sällan, men nu är det ganska hopplöst. Filmjölk var en bra liknelse, eller ännu hellre lättmjölk. Inte en chans för mig att komma. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (behöver Råd) skrev 2010-06-08 09:52:14 följande:
    viste inte ens att det gick stoppa in fingrar i fi##an samtidigt som kuken va i :O och ännu värre kuk och dildo de får väll inte plats :O???ska man ta en cykel oxå haha
    Hahaha jo det får plats, gjort det många gånger.
    ?musen? är väldigt töjbar hur lyckas kvinnan annars att klämma ut en bebis?
Svar på tråden killar som har svårt att "komma" se hit behöver tips