• Anonym (Mums!)

Är inte danska killar väldigt heta??

Hej!

För några år sedan hade jag en kort och het romans med en kille från Köpenhamn i Danmark.
    Han hade kropp som en nordisk gud, och var het som eld i sänghalmen....
    Jag kan tänka på honom än i dag.

Tycker danska män är så manliga och sexiga...fler än jag kanske?

• Svar på tråden Är inte danska killar väldigt heta??
  • redneck girl

har bara reagerat på talet som låter som gröt som fastnat i halsen;) annars har jag svårt att tro att en dansk är något förmer än andra.

• Danskjävel

Jag är dansk :) haha..

• Anonym (njae)
    redneck girl skrev 2010-06-02 13:55:45 följande:
    har bara reagerat på talet som låter som gröt som fastnat i halsen;) annars har jag svårt att tro att en dansk är något förmer än andra.
    Så låter visserligen viss danskar. Men jag tycker allt de i Köpenhamn pratar finare och renare än våra kära skåningar, där kan vi snacka grötigt.
  • Anonym

I "unga mödrar Danmark" har alla danskar taskiga tänder och röker inne.

• Anonym (njae)
    Anonym skrev 2010-10-08 01:13:57 följande:
    I "unga mödrar Danmark" har alla danskar taskiga tänder och röker inne.
    Vill inte dra alla över en kam, men både i norska och danska programmen är det samma sorts personer som medverkar, lite white trash... tyvärr. Men de verkar vara bra mammor i vilket fall (förutom de som röker vid sina barn förstås.. suck!)
  • Anonym (?)

Hmm, håller helt med. Så jävla heta!

">

*gläfs* 

• Danskjävel
    Anonym (njae) skrev 2010-10-08 10:55:20 följande:
    Vill inte dra alla över en kam, men både i norska och danska programmen är det samma sorts personer som medverkar, lite white trash... tyvärr. Men de verkar vara bra mammor i vilket fall (förutom de som röker vid sina barn förstås.. suck!)
    Du har fuldstændig ret !  Mange af de medvirkende i programmet bliver der gjort grin med i resten af danmark! :)
  • Lucille

Jag håller helt med! :) Det är inte många fula danskar jag har sett, och språket tycker jag är vackert och sexigt. ;) Håller på att lära mig danska, iofs, så jag är liiiite partisk. :) Unga Mödrar är ju vinklat, så där ska man inte kolla om man vill veta något om verkligheten.

Didrik 2010-02-10!
  • Anonym (M)

Jag bor i danmark, och en av alla fördelar var att jag tänkte att jag skulle hitta en charmig dansk, ;D

Jag arbetade i en affär i sverige som hade både svenska och danska kunder, och varje gång det var en dansk man kunde man liksom se det innan han ens öppnade munnen, för danska män har en särskild "glimt" och "gnista" i blicken!

DOCK, tyvärr, tycker jag inte det är samma grej väl här.. :P

Har dock inte vart i sänghalmen med nån så kan inte uttala mig om det, ;D

Men jag fattar grejen! Hehee.. 

Svar på tråden Är inte danska killar väldigt heta??