• Anonym (Mums!)

Är inte danska killar väldigt heta??

Hej!

För några år sedan hade jag en kort och het romans med en kille från Köpenhamn i Danmark.
    Han hade kropp som en nordisk gud, och var het som eld i sänghalmen....
    Jag kan tänka på honom än i dag.

Tycker danska män är så manliga och sexiga...fler än jag kanske?

• Svar på tråden Är inte danska killar väldigt heta??
  • redneck girl
    Anonym (M) skrev 2011-02-11 21:26:22 följande:
    Jag bor i danmark, och en av alla fördelar var att jag tänkte att jag skulle hitta en charmig dansk, ;D

Jag arbetade i en affär i sverige som hade både svenska och danska kunder, och varje gång det var en dansk man kunde man liksom se det innan han ens öppnade munnen, för danska män har en särskild "glimt" och "gnista" i blicken!

DOCK, tyvärr, tycker jag inte det är samma grej väl här.. :P

Har dock inte vart i sänghalmen med nån så kan inte uttala mig om det, ;D

Men jag fattar grejen! Hehee.. 
    gubben känner en dansk som brukar ringa hit...jag hivar över luren fort som fan...jag fattar nada av vad han säger.
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (M)

Mm, danska ÄR ett knepigt språk, men på killar är det fint, men som tjej måste man ju typ prata med manligt mörk röst för att det ska bli bra, ;D

• sfksdfsdf

Jag håller med! Danskar är heta och det är något visst med dem! Man kan se att det är en dags som någon nämnde här bara genom deras glimt i blicken! Danskar är sexiga helt enkelt! 

• cazh82

Faktiskt, danska män har manliga käkben och sug i blicken när dom tuggar på en pölse. Det går hem!

• Med Lem

Danska är fint. Danmarks radio är trevligt.

Som fd skåning har jag en hygglig passiv förståelse för främst östliga danska dialekter.

Hanstholmsdialekten är obegriplig. Annars är det ok.

• oktoberbarn2012

Min man är dansk och väldigt het ;)

• Anonym (Hanna)
    Anonym (?) skrev 2010-10-08 11:07:50 följande:
    Hmm, håller helt med. Så jävla heta!

" rel="nofollow" target="_blank">

*gläfs* 
    "Det här videoklippet är privat" - Det var ju givande...
  • Sticka

Min man är svensk-dansk-tysk  Solig

• cazh82

Lucky girl.

oktoberbarn2012 skrev 2013-11-22 18:54:56 följande:
    Min man är dansk och väldigt het ;)

• Anonym (Thinker Belle)

Sexigaste mannen jag vet är dansk. Kan inte glömma honom fastän jag verkligen försöker...
    Han stal en del av mitt hjärta...och vi hade underbar sex. 

• Anonym (Verkar)

Det verkar som många dras till Skandinaviska killar inte speciellt konstigt kanske då du själv är Skandinav 

• Walker90

Jag och min man åker alltid till Köpenhamn när vi ska swinga och jag har en fetisch för det danska språket. Det är så grovt på något sätt och det låter så manligt! Jag blir kåt av att höra danska.

• Anonym (Kimchi)

Varit gift länge med en dansk. Så klart toppen för mig men har aldrig lärt mig att räkna

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Verkar) skrev 2021-04-19 14:24:54 följande:

Det verkar som många dras till Skandinaviska killar inte speciellt konstigt kanske då du själv är Skandinav 

Jo, men föredrar Norska män framför danska.
  • Walker90

Oliver Bjerrehus är den sexigaste danska mannen jag känner till! ????

• Kexsmula

Jag har faktiskt aldrig blivit attraherad av en dansk kille när jag tänker efter... Tror dock att det beror väldigt mycket på att jag inte varit där tillräckligt ofta och dessutom fattar ingenting av vad de säger och att de trots det envisas med att fortsätta snacka eftersom de förstår svenska relativt bra.

Skåningar däremot... Grrr! De är heta!

Svar på tråden Är inte danska killar väldigt heta??