-
Precis! Och apropå det så undrar jag när vi ska fika nästa gång? Nästa vecka kanske? Jag kan alla dagar utom onsdagMorMaria81 skrev 2011-02-08 18:41:03 följande:Ni som inte fått än får ju gärna hänga med på fikorna sen när ni fått era små ( även innan) Alla har vi ju olika åldrar på barnen i gruppen. Det är ju bara roligt att träffas! -
Vi har också berg och dalbana även om det blir mindre och mindre så för varje dag. Jag tror att det är så för de flesta, min BVC-sköterska har sagt att man får räkna med att ena dagen är en skrikdag och nästa en sovdag i början. Men som Heini skriver så blir det ju lättare och lättare. Jag upplevde inte första tiden som så jobbig, men så här i efterhand tycker jag precis som Heini att det är såå mycket roligare och lättare nu. Inez har börjat acceptera att sova bredvid mig istället för ovanpå (ibland i varje fall) vilket är ganska skönt nu när hon börjar vara lite tyngre.
Min sambo är bortrest i två dagar och jag har Inez och hans 7 åriga dotter på egen hand. Lite nervöst är det att fixa allt själv :S
Fika på tisdag låter som en toppenidé
-
Om inte snöflinga kan på tisdag, men gärna ville följa med, kanske vi kan ta måndag istället? 14.00 eller är det nån annan tid som passar bättre?
-
För mig fungerar också både måndag och torsdag eller både och

-
Det har varit lite tyst här några dagar och vi har ju inte riktigt kommit överens om en tid för fika ännu. Därför föreslår jag nu 14.00 Måndag på Glädjebubblan så kan väl de som kan då ses då, så kan vi ta en annan dag nästa gång.
Är det några fler som är med då? -
I dag klockan 14, Glädjebubblan
-
Tack själva, det var mycket trevligt. Nästa vecka kan jag inte alls för då ska jag bort, men gärna när som helst (utom onsdag) veckan efter det.
På vägen hem gick vagnen sönder!! Hjulet låste sig så den gick inte att köra. Typiskt. Som tur var kom min sambi och hjälpte mig!
-
Vi ska till babyproffsen med den idag så får vi se... vi har ju garantiSL79 skrev 2011-02-15 09:19:47 följande:Tack för trevligt fika. Nästnästa vecka kan jag närsomhelst förutom måndag förmiddag.
Hur gick det med vagnen då Mina? Gick den att laga? -
Det löste sig till viss del. Vagnen fungerar nu, men låset krånglar så vi ska få ett nytt chassi om några veckor.SL79 skrev 2011-02-16 20:04:10 följande:Hoppas det löste sig idag så att du inte behöver vara utan vagn.Jag tycker Glädjebubblan är ok men hittills tycker jag att Villa Belparc leder. Det är lite trångt att få in många vagnar på Glädjebubblan och inte så mysigt.MorMaria81 skrev 2011-02-16 19:48:31 följande:Nästa vecka är min familj på besök men jag följer gärna med på fika om vi inte planerat in ngt speciellt. Var glädjebubblan bra?
Idag var vi på babysim, det var supermysigt och Inez gillade att vara i vattnet.
Vi har plötsligt massor inplanerat nästnästa vecka så jag förelsår därför Tisdag 1/2 14.00 på Villa Belparc eftersom jag kan då :)
-
Jag vet, men det är tyvärr enda dagen jag kan den veckansnöflinga04 skrev 2011-02-17 11:32:19 följande:Jag kan tyvärr inte på tisdagar, vi har babysim då.
därför föreslog jag det. Hur var erat babysim förresten?