Första barnet, i Göteborg?
Vi ger ju det till Inez ibland så jag kan köpa dem av dig
Vi ger ju det till Inez ibland så jag kan köpa dem av dig
Jag kommer också
Jag träffas gärna på torsdag
Tyvärr kommer jag inte heller att kunna i morgon. Jag måste jobba hela denna veckan.
Idag hade det inte varit så mysigt att promenera :S. Min vecka är också fri förutom onsdag. Vad är det för barnvagnspromenad/träning, är det hälsolots eller vad det heter?
Tisdag låter bra!

Absolut! Torsdag eller fredag förmiddag funkar för oss, eller när som helst nästa vecka
Vi kan antagligen
God morgon (här tog vi lite sovmorgon). Vi har så himla mycket att fixa med eftersom vi åker till kanarieöarna på lördag, så vi får hoppa över dagens promenad och promenera lite här hemma istället.
Hoppas ni får en mysig promenad. Var och promenerade här nere i hamnen härom dagen, det kanske vi kan göra nån dag, finns många mysiga fik här
Hej alla, här var det lite dött... nu är vi hemma från semestern och promenerar gärna i vårvädret. Vad sägs om torsdag?
Hej allihop,
Tråkigt att tråden verkar självdö tycker jag. Ingen som vill fika nån dag i nästa vecka?
Jag kan på onsdag nästa vecka, eller så väntar vi en vecka till på Kristina
Hej, Jag och Sara pratade om att fika på Villa Blparc tisdag eller torsdag nästa vecka i samband med Mamma Bootcamp dvs typ 11. Passar det er andra?
Torsdag 11.00 på Villa Belparc harSara och jag bestämt. Hoppas några fler dyker upp 
Asch då, så var Inez också förut. Hon är fortfarande inget stort fan av den, men det blev tusen gånger bättre sen vi bytte till sittdelen
Hoppas ni kommer. Det vore kul att träffa er