Första barnet, i Göteborg?
Godmorgon på er tjejer! Oj va ni har varit aktiva
Så kul!
Egentligen gillar jag Emmaljunga bäst (inte cityversionen) men i Göteborg är det ju dumt att ha en så stor vagn. Min kompis från hemstaden Uddevalla kom hit med sin sån vagn och det var ju meck på spårvagnen och på bussen och i stan och på fik. Nej, då bestämde jag mig för att en sån vagn kan det inte bli.
Sen finns det massa små så kallade cityvagnar som bebisen bara kan ligga i tills den är 2-3 månader och sen måste man använda sittdelen. Verkar ju heldumt!
Kronan eller Bugaboo var det för oss och den senare passar vår stil mycket bättre
(jag älskar hur lätt de rullar och svänger med, vi kommer ju köpa till vinterdäcken också).
Jag menar verkligen inte att skrämma upp er nu, men jag har hört att även om man får mf så kan gravidhormonet vara kvar i kroppen i flera veckor och visa plus. Så för den sakens skull tror jag inte att de där testen spelar någon roll. Däremot är det ju fantastiskt att få det svart på vitt
Vi testade med ett digitalt, så jag fotade det och har en bild på mobilen att ta fram när det känns allt för overkligt. GRAVID 

)