Första barnet, i Göteborg?
Grattis till fint ul cotton!
Jag ska med och fika den 17:e så klart nu när jag missade förra!
Nu ska jag gå och lägga mig istället. Dags för det här borta. Kl är ju redan nio! Hehe.
Grattis till fint ul cotton!
Jag ska med och fika den 17:e så klart nu när jag missade förra!
Nu ska jag gå och lägga mig istället. Dags för det här borta. Kl är ju redan nio! Hehe.
Massa fina bilder!
Och kul med 4 rul på tre dar här i tråden!
Bra tips med BMG! De hade jag glömt!! Ska maila mammsen på en gång!
Imorn åker vi sista bussresan i Vietnam till Saigon där vi ska spendera 4 dar, ska shoppa (kanske de första bebiskläderna??), gå på bio (bio i asien är lovely) och åka till IKEAs kontor. Finns inget IKEA varuhus här men mailat en snubbe på kontoret så på fredag kommer deras "officecar" att hämta oss vid vårt hotell! Najs! Ja, jag jobbar alltså på IKEA som jag kanske sagt.
Men sen ska det bli skönt att sätta sig på flyget på måndag kväll och få lande på svensk mark tidigt på tisdag. På onsdag börjar jobbet igen!
Hehe, ja. det räckte med att skriva det här så blev plötsligt tungen mindre vit.
BRA! Nu känns allt mkt bättre.
MHEK: min mamma mådde aldrig heller illa under sina tre graviditeter. Hon hävdar själv att hon inte hade NÅGRA symptom alls på att va gravid förutom en växande mage (som så klart inte syntes förrän sent). Sen känns det som jobbig förstoppning att föda barn också enligt min mamma. Haha.
Jag mådde illa ca 1 vecka runt vecka 8. Extra jobbigt under 3-4 dar då jag knappt kunde stå men sen försvann det mer eller mindre bara så där. Åt postafen de jobbiga dagarna, det hjälpte lite.
Lillebäcks mamma: Å, jag känner igen mig så.
Men nu har jag återigen börjat få för mig att detta ska gå bra! För oss alla här!! Vi ska få våra små kottar kring årsskiftet. Så är det bara. Har faktiskt köpt de första bebissakerna här, lite små fjantiga saker men som betyder så mycket psykiskt. Mammakläder får det bli efter ul på torsdag!
Ikväll flyger vi hem! Woho!