Första barnet, i Göteborg?
Vi passade på att diskutera datum för nästa fika. Måndag 30/8 kl 18 kunde alla. Hur ser det ut för er andra? Condeco är rätt bra för där finns det alltid plats.
Tack för alla uppmuntrande ord om sparkar. Den sprattlade järnet igår kväll och inatt!
MIn underbara unge får gärna sprattla när jag sover, sover nog bättre då! Den hade nog hamnat lite snett tror jag. och nu sprattlar den också. Men som många sagt SPARKAR är kanske inte rätt ord, även om jag faktiskt känner en kick då och då så är det mer bökande liksom. Haha.
Haha! Nu vet jag vilka ni är Tarda. Jag hade mina aningar innan också för vet bara ett par som jobbat ihop på bbol och där mannen sen jobbar på kred. Jag är kompis med din karl på facebook, om du säger det till honom så har jag minskat ner alternativen för er. Säg också att jag träffade honom vid kontoret på Kred för inte så länge sen! Så ni ska gifta er nu också? Va kul! Och jag förstår verkligen det med skillnaden mellan bbol och kred. Det är en skillnad.
Jag kan väl säga till alla att jag heter Jenny. Så ser ni nån förvirrad som ser lite gravid ut så får ni gärna fråga om jag är Jenny!
Jag kommer iofs va där 18.00 sharp!
Hej flickor! Tack för ikväll. Mkt trevligt!
Vi pratade ju lite makar/sambos osv. och min sambo har tillsammans med nåns man (?) härifrån träffats. Tror Cottons blivande var med sist om jag inte har fel?
Iaf så är de bara tre tappra själar i sin tråd och jag tror säkert de gärna är fler:
www.familjeliv.se/Forum-6-79/m51990662.html
Tipsa era karlar om de är intresserade!
Och Englastar: Va härligt med lyckta rul! Och ja, bilderna måste va en viss storlek. Exakt hur stora de får va vet jag inte dock. Jag brukar halvera storleken ungefär och de är väl runt 2 mb annars...?