-
Kul! Var ska ni gå?Mina 78 skrev 2011-01-26 19:27:33 följande:Efter mitt mejl svarade de direkt, så nu ska vi börja redan om två veckor. Spännande :) -
Nu har vi överlevt första vaccinationen :) Ville skrek som en stucken gris precis efter sprutorna men det la sig ganska fort och han har inte blivit dålig. Jag tror jag tyckte det var jobbigare än vad han tyckte, det är så hemskt när han skriker så tårarna sprutar.
Jag fikar också gärna nästa vecka. Onsdag är ingen bra dag för mig annars funkar alla dagar. -
Torsdag kl. 14.00 på Belparc blir bra för mig!
-
Jag håller med om att det blir lättare och lättare. Nu vid dryga tre månader tycker jag allt funkar super. Det funkar bra att ta sig ut på diverse aktiviteter och det konstanta ammandet har börjat ge med sig. Visst har vi gråtdagar fortfarande ibland men de glada dagarna är helt klart övervägande.
Jag fikar gärna på tisdag men kan bara på em då, så det beror på vilken tid vi bestämmer. Jag tycker bara det är kul att variera ställe och jag tar mig vartsom. Vi kan ju prova Glädjebubblan på tisdag och nästa gång kan vi prova något annat så kanske alla får närmre någon gång. Jag har hört att det ska vara barnvagnsvänligt att fika på stadsmuséet och världskulturmuséet, men aldrig provat. Är det någon som vet om det stämmer? -
För mig funkar måndag kl. 14.00.
-
Jag tror det är typ 6 veckor. Har för mig att Aquabarn som vi ska gå hos har som regel att bebisen ska väga över 4 kg och ha läkt navel sedan är det fritt fram.MorMaria81 skrev 2011-02-10 12:49:10 följande:Vet ni när man kan börja på babysim? Är det någon speciell ålder?
Jag kan fika på måndag eller torsdag. -
Jag kommer imorgon!
Idag var vi på babysim för första gången. Det var supermysigt och V verkade tycka att det var roligt också. -
Tack för trevligt fika. Nästnästa vecka kan jag närsomhelst förutom måndag förmiddag.
Hur gick det med vagnen då Mina? Gick den att laga? -
Hoppas det löste sig idag så att du inte behöver vara utan vagn.Mina 78 skrev 2011-02-15 09:44:23 följande:Vi ska till babyproffsen med den idag så får vi se... vi har ju garantiJag tycker Glädjebubblan är ok men hittills tycker jag att Villa Belparc leder. Det är lite trångt att få in många vagnar på Glädjebubblan och inte så mysigt.MorMaria81 skrev 2011-02-16 19:48:31 följande:Nästa vecka är min familj på besök men jag följer gärna med på fika om vi inte planerat in ngt speciellt. Var glädjebubblan bra? -
Jag kommer!MorMaria81 skrev 2011-02-27 23:34:26 följande:Är det fika på tisdag nu då? Kl 14.00 Villa Belparc? Hur många kommer? -
Tack för en trevlig fika sist!
Tycker det låter som en utmärkt idé med promenad. Jag kan inte i morgon men resten av veckan hakar jag gärna på. Vad sägs om torsdag? -
Hello... Ska vi försöka hitta en tid för promenad/fika nästa vecka? Vad sägs om tisdag?
-
För mig funkar kl. 11.00. Hoppas det blir gött promenadväder bara..
-
Jag kan också på onsdag kl 13.
-
Gomorron. Jag kommer. Är det samling Belparc som gäller som vanligt?
-
Hello... Jag kan i morgon, men det verkar vara ganska dålig uppslutning så vi kanske ska ta det nästa vecka? Måndag eller tisdag kanske?
-
Ja det är tråkigt. Jag tar gärna en fika nästa vecka och kanske en promenad om det är så här gött väder. Tisdag och fredag är inte så bra för min del annars kan jag närsom.