Usch då Edera *krama* Jag hoppas att du snart mår bra igen trots omständigheterna. Nästa gång, viisst?
Från tråkigheter till underbarheter (den meningen känns som en summering av hela graviditeten):
Nu har jag varit på mitt tidiga ultraljud på mvc. Jag kan ju börja med att säga att utrustningen där var ljusår ifrån den på Mama Mia, tyvärr inte åt det bra hållet. Man såg inte alls så tydligt och bilden vi till slut lyckades få var inte så mycket att hänga i julgranen.
Min lilla skatt halvsatt där inne, tittade rakt in i kameran och vinkade (som mamma bett den att göra). När vi först hittade bebisen (alltså jag var FÖR kissenödig. BM sa att hon aldrig varit med om det, men jag fick gå iväg och kissa ut hälften och sen syntes det mycket bättre) så flög den till, ett riktigt skutt rakt upp gjorde den. Sen halvsatte den sig i hörnet av livmodern och hickade. Hihi, stackarn kanske blev rädd? BM buffade på den för att försöka få den att lägga sig ner på sidan så att vi kunde mäta, men då började den boxas och vifta på fötterna
En kameraskygg (som sin mor), envis (som båda sina föräldrar), teknikintresserad/nyfiken (som sin far) liten bebis är det alltså som väntar
Jag är såå lycklig!