Första barnet, i Göteborg?
Björnis, lycka till på ditt Nupp idag!!
Och englastar, hoppas du får en härlig dag på St Jörgen! Har varit där på konferens med jobbet och det är verkligen ett härligt ställe!
Björnis, lycka till på ditt Nupp idag!!
Och englastar, hoppas du får en härlig dag på St Jörgen! Har varit där på konferens med jobbet och det är verkligen ett härligt ställe!
Björnis, massor med grattis! Vad härligt att du kan slappna av och börja helt förstå att du är gravid!
Björnis, kikade i ditt galleri, vilken fin bebis!!!
En fråga bara, vad betyder DPO? *idiotförklarar mig själv*
Välkommen Fröken Finemang!
Håller ocskå med om MVC återuppringningsfunktion, jag ringde när jag hade tid på jobbet och blev sedan uppringd (som lovat av dem, plus någon minut bara) när vi satt i fikarummet och jag fick gå iväg och smyga i korridorerna och boka en tid...
Jag känner också en rejäl frusenhet och törst, det är mina tydligaste grav symtom. Ömma bröst och molvärk emellanåt, men inget som "stör". Inget illamående.
Ha en riktigt go helg tjejer!!!
Lillebäcks mamma, vilken LYX!!! Håll hårt i din man!
Hej tjejer och hoppas att ni haft en härlig helg!
Vad gäller UL på MVC Kungshöjd, kostar det om man tjatar till sig ett tidigt? Jag ska på VUL den 23 juni på Carlanderska och då är jag i vecka 8, men jag hade gärna gjort en koll till runt vecka 12. (ni förstår säkert
)
Vad gäller att berätta tidigt i graviditeten, har vi berättat för närmaste familjen samt för de allra närmaste vännerna (några stycken). Resten får snäll vänta till vecka 13.
Min mamma, pappa och syster blev jätteglada! De vet att allt kan hända, men vad som helst kan hända i livet, och säger att detta kommer att bli en väldigt älskad bebis! Men Carls föräldrar säger hela tiden "ja, vi får se", "det är tidigt" och så vidare... de känns så otroligt oengarerade och distanserade och ja, nästan som att de väntar sig ett MF. Det gör mig väldigt ledsen, även om detta inte känns som något man kan ta upp med dem direkt heller.
Nu ska vi till Island med dem på onsdag och jag kommer nog få att psykbryt om de fortsätter att hålla på så här...
Å Lillebäcksmamma, bebisfossingar är det goaste och mysigaste som finns!
Å jag visste väl att MVC kungshöjd inte skulle göra mig besviken! Har hört så mycket gott om dem och att man kan få tidigt UL av dem känns så skönt att höra. Ska prata med dem på inskrivningen den 24:e. Galet, det är redan nästa vecka...
He he he, ja, alla BM jag har pratat med har varit väääldigt skeptiska till Familjeliv...
Jag ska också med på fikan!
Kiaa, jag har hört att efter vecka 12 är risken för missfall samma för resten av graviditeten och att den är på typ 1%.
Så du kan slappna av!