Tarda skrev 2010-08-13 08:40:33 följande:
Jag är i v14+2 och har gått ner några kilon. Magen och brösten har dock ökat med lika många cm som för dig Englastar och jag är inte direkt orolig. Har mått väldigt illa den sista månaden och de sista veckorna har jag börjat kräkas, mådde så bra i början och trodde jag sluppit den biten, men icke.
Vi har RUL den 9/9 och det är verkligen en evighet dit, hur ska vi stå ut

Idag har jag en tid hos läkaren på MVC, orkar inte må dåligt mer så jag hoppas de har en lösning. Potatismos och filmjölk känns inte rikigt som fullgod kost och jag vill verkligen ha lite aptit och energi tbx. Hoppas hon kan ge en hint om att allt är bra i magen oxå, men kanske är det för tidigt för att lyssna efter hjärtslag?
Konstigt att just potatismos fastnat så hos de flesta, men visst neutralt och mättande. Dock hade jag svårt med typ fil och youghurt i alla former... Men illamåendet ger med sig, efter 12-13 veckor så försvann det nästan helt (förutom när man själv slarvar med maten då). istället kom början på foglossningar :o) alltid är det något....
Tror inte man får riktigt lyssna förrän man gör RUL men vi har sett tickandet på UL 2 ggr redan...
Om jag inte minns fel, Tarda, bodde inte du i majorna?