Inre stress
Jag har lidit av inre stress i flera år, är ständigt, stressad eller nervös. Är det depression eller är man bara stressad! Finns det fler som jag? Finns det hjälp att få?
Jag har lidit av inre stress i flera år, är ständigt, stressad eller nervös. Är det depression eller är man bara stressad! Finns det fler som jag? Finns det hjälp att få?
Ja, det finns hjälp att få. Kontakta din vårdcentral.
Tack för svar!
Jag är så sugen på att skaffa en till liten, men känns som jag behöver stressa ner innan. Det är väl inte bra att vara gravid och bära på massa inre stress?
Vad kan man få för hjälp då för inre stress? Min sambo klagar på mig att jag ligger dagar före i planeringen..typ från jag stiger upp stressar jag..i mitt inre alltså..fast det märks visst utanför oxå
Vad kan den beror på om inte ADHD förstår ni väl. Då är det medicin som behövs.
Jo för dom skrev inre stress och nervös som ADHD stress direkt man vaknar på morgonen kaos i hjärnan.
Här har ni en till som har konstant inre stress och alt slutar me att jag bara sätter mig i soffan och orkar inte göra nåtgot alls och hemmet bara blir skitigare och skitigare.
Jag har oxå lidigt av deprition och panikattacker innan men mår iof bättre nu men har sån stress innom mig som jag aldrig har haft tidigare.