• Söder1

Sexchatt?

Hej!

Någon där ute som kan tipsa om en Bra sexchatt på nätet, helst inte ngn som kräver bökiga medlemskap och inte heller ngn som kostar pengar.

Behöver egentligen inte vara en ren sexchatt, men en chatt där man kan skriva med folk i realtid om olika trevligheter och fantasier.

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Sexchatt?
  • Ermenegildo

Jag brukar vara på www.bonsaichat.net/

Det är på något sätt lite mer spännande att snacka analsex med tanter som vill prata om japanska miniatyrträd.

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • The Seeker

jaha....vilken är bäst? Tungan ute

• Jesper 306
    Banjo Boy skrev 2012-09-15 19:10:33 följande:
    jaha....vilken är bäst? Tungan ute
    Jag skulle rekommendera www.kkchatten.nu som är en Sexchatt jag brukar använda mig av! ge den ett försökFlört
  • The Seeker
    Jesper 306 skrev 2012-12-03 20:29:01 följande:
    Jag skulle rekommendera www.kkchatten.nu som är en Sexchatt jag brukar använda mig av! ge den ett försökFlört
    Ok...ska titta in om ett tag och se vad som bjuds.

Tack för tippset. 
  • Anonym (Joel)

Jag har lyckats bäst på smygis.nu:)
    Skulle kunna jämföra Smygis med t.ex bodycontact, gratis att bli medlem och flera tusen olika medlemmar att välja mellan!

• Addesson

Jag rekommenderar dig styggis.se, anspråkslös avslappnad sida med jämn fördelning killar-tjejer. Liten doldis men det är ofta dem sidorna som är underskattade, jag hade jävligt kul där, och träffade till och med min nuvarande flickvän därifrån :)

• Anonym (Lisa)

Om du inte vill ragga här på familjeliv så kan du prova sexchatten.nu där jag brukar hänga ;) Kram

• villbusa
    Anonym (Lisa) skrev 2014-05-14 02:09:04 följande:
    Om du inte vill ragga här på familjeliv så kan du prova sexchatten.nu där jag brukar hänga ;) Kram

Jag kan tänka mig att ragga här, men du är ju så anonym lisa!!Skrattande
  • Anonym (Miss blonde)

Får man inte sexchatta här?

Svar på tråden Sexchatt?