• Söder1

Sexchatt?

Hej!

Någon där ute som kan tipsa om en Bra sexchatt på nätet, helst inte ngn som kräver bökiga medlemskap och inte heller ngn som kostar pengar.

Behöver egentligen inte vara en ren sexchatt, men en chatt där man kan skriva med folk i realtid om olika trevligheter och fantasier.

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Sexchatt?
  • villbusa
    Anonym (Miss blonde) skrev 2014-05-17 21:42:00 följande:
    Får man inte sexchatta här?

det går ju alltid att skicka kåta pm.......Tungan ute
  • Jens 617
    www.smygis.nu har jag också provat! Det är riktigt kul att sexchatta där. Pratade med många kåta tjejer som helt enkelt var sugna på att visa sig:D
  • Jens 617

Prova www.hittasex.nu för inte så länge sen. Väldigt bra sida med stor procentandel tjejer faktiskt. Så det var inte så svårt att hitta någon som ville sexchatta;)

• kvinnlig främling

smygis och kkchatt och sånt är ju betal sidor. för de som vill leka lite bara så kan ni prova stranger.se 

probelmet är väl att det är många män och få kvinnor/tjejer men man vet aldrig vem som är i andra änden. 

• Anonym (bigfrank)

www.sexdejten.se är jag riktigt nöjd med. Ska träffa en tjej där i från nästa helg. Livet leker mina vänner! Solig

• Jullan23

Jag kan tipsa om www.knullportalen.se 

Jag hittade den i en annan tråd och trode inte det skulle vara så kul/upphetsande som det var, men det finns verkligen riktigt härliga folk där :D inte bara massa kåta gubbar  utan unga killar och tjejer också!! Solig får varna att man kan bli beroende haha har suttit där flera timmar per kväll sen jag skaffade det ;)

• redstripe
    Johanna25 skrev 2015-11-13 21:52:41 följande:
    Testa http://linkclub.se där kan du prata anonymt med en eller flera personer. Det är en gratis chatt med bilder och du slipper att registrera dig :)
    Jag ska testa den. Just nu är jag i behov av att utbyta sexuella fantasier och uppmärksamhet. Nån som joinar?
  • EmmaElofsson

Har haft en del våta kvällar på hittasexpartner,se hihi. Tycker den är enkel att använda och mycket yngre användare. Visst kostar det någon hundring för VIP konto som låser upp alla funktioner men det tycker jag är värt det.

• Anneli1993

Finns faktiskt en del bra sidor om man letar lite, har själv gått igenom ett par olika och just nu använder jag mig av sexmötesplatsen.se. Träffat en del snyggingar där detta år hihi Oskyldig

• Anonym (A)
    Anneli1993 skrev 2017-04-01 03:44:42 följande:

Finns faktiskt en del bra sidor om man letar lite, har själv gått igenom ett par olika och just nu använder jag mig av sexmötesplatsen.se. Träffat en del snyggingar där detta år hihi 

Starkt jobbat med tanke på att du reggade domännamnet i början på mars.
Svar på tråden Sexchatt?