• lemony

    Yngre första mammor i STHLM BF-Feb

    Vill starta en liten tråd för oss YNGRE som är Förstföderskor och bor i sthlm med BF i februari!
    Hittar ingen tråd som passar så....here we go!

    Själv har jag 11 februari och ni?

    :)

  • Svar på tråden Yngre första mammor i STHLM BF-Feb
  • lemony

    vi snackar huvudstaden  =) Det måse väl finnas försföderskor i stokholm med bf feruari 2011?????

    Komigen :D

  • sthlm84

    känner mig jätteung, inte alls längesen jag var singel och komma hem 5 på morgonen och ta en dusch och powernap för att gå till jobbet var "inga konstigheter" Jag är 26 år och är gravid i min 10 v. på måndag är det inskrivning och vi misstänker tvillingar..magen syns mer än det borde då jag är lång och smal så borde det inte synas förrän vecka 13 uppåt !?! inga illamåeende längre men guud va sömnig!

  • Blomman87

    Jag och min sambo ska ha vårt första barn 9 Februari Glad Själv är jag 23 år och bor i Solna. Var bor ni??
    Man känner sig rätt lite när man bor i Stockholm som snart ung förälder, tråkigt att det inte finns fler unga mammor i stockholm som skall få runt februari Flört

  • JoDa01

    Vi väntar barn i slutet av februari :) Jag är 26 och min sambo 24.. håller med dig sthlm84. inte länge sen man
    bara hade sig själv att rå om :) Men livet har mer att ge!

    9 februari är för övrigt min födelsedag! :D

  • sthlm84

    tänker på första reaktionen...en oförglömlig morgon :) för mig, min pojkvän var mest i chock en hel vecka och ville ingenting eller kunde knappt säga någonting men nu börjar han fattar och är superlycklig. lite väl beskyddande med tanke om allt jag stoppar i mig frågar han minst två gånger om jag får äta det och att jag kanske ska googla först.

    Jag bor i sjöstaden och pojkvännen är 31. i måndags var vi på inskrivning och fick kolla ul...WOW det var magiskt..kunde inte sluta le..min lille casper!

    Vad är ni mest sugna på för mat? innan var jag så kaxig och sa till min "svärmor" att jag inte är sugen på något och att jag aldrig har kräkt..nu är jag sugen på allt och illamåeende börja komma tillbaks..speciellt på kvällen..puuuh! hoppas den försvinner igen!

    hoppas vi hörs snart! ciao

  • lemony

    hej alla.... tog sån tid innan min lilla grupp uppenbarade sig...hoppas ni kommer tillbaka....!!!!
    Jag har BF 6 februari som det ser ut nu
    12+3 denna vecka.
    Bor i bromma med 33åriga sambon jag ha precis fyllt 24 år.

    Har varit sugen på den mesta gourmetmaten hittils.
    har tid till UL 18+2

    Vill bara handla babysaker hela tiiiiiideeeeennnn men man får hålla sig i skinnet typ.

    för övrigt vårat första  barn.....

    Kraaamis

  • Mundo

    oh va roligt att läsa lite om mer tjejer!

    jag är i dag i v.14 och precis som ni är jag och min kille överlyckliga :)
    jag är 21 min kille 24:)

    ja har BF den 4 februari skulle vara otroligt härligt att veta av er hur de går

    stor kram  på er

  • c00kie

    Halloj allihopa! jag väntar mitt första barn är 25 år och är beräknad 1 Februari 2011 =)

  • JoDa01

    inte död :) men det tog tid att hitta tillbaka till tråden haha, men nu vet jag var den är!
    Nån som är kvar?

Svar på tråden Yngre första mammor i STHLM BF-Feb