• Äldre 6 Jun 09:16
    7602 visningar
    8 svar
    8
    7602

    bantningspulver?

    Tänkte försöka gå ner nåt ynka kg innan semestern nu och köra på nåt sånt där vidrigt bantningspulver. Har haft nutrilette innan, chokladsmak. Finns det nåt annat än nutrilette? Vilken smak är godast? (eller minst ond).......

  • Svar på tråden bantningspulver?
  • Jesste­r
    Äldre 6 Jun 13:44
    #1

    Det finns massor av olika sorter och oftast går smaken efter priset fast själv tycker jag Naturdiet choklad är riktigt god www.cambridgekuren.se
    www.godbalans.se
    www.nutrilett.se
    www.allevo.nu
    www.xtravaganza.se
    www.modifast.se
    www.naturdiet.se
    www.herbalifeww.com/se/


    Den som söker han finner - www.google.se
  • Äldre 6 Jun 21:29
    #2

    Är den godast...naturdiet choklad? Nån mer som tycker det? Eller vilken är din favoritsmak? Ska åka och köpa nåt imorn och sen byta ut en eller två måltider mot just nåt pulver.....då borde man gå ner nåt kg på 1½ månad....eller?

  • Pokerg­irl
    Äldre 6 Jun 21:35
    #3

    Det beror ju helt och hållet på vad du stoppar i dig den gång du får äta. Tänk totalt kaloriintag, inte bara att minska intaget vid ett par tillfällen för att sen tokäta när du för.

    Jag gillar också naturdiet, tar helst en bar alternativt drink vilda bär.

  • Äldre 6 Jun 21:41
    #4
    Pokergirl skrev 2010-06-06 21:35:15 följande:
    Det beror ju helt och hållet på vad du stoppar i dig den gång du får äta. Tänk totalt kaloriintag, inte bara att minska intaget vid ett par tillfällen för att sen tokäta när du för.

    Jag gillar också naturdiet, tar helst en bar alternativt drink vilda bär.
    Jo, det klart.....jag tänker ju så klart även på vad jag kommer att stoppa i mig resten av dagen åxå...jag kommer nog ersätta frukost och kvällsmaten med just pulver, sen äta lunch....som då kommer att bestå av vanlig husmanskost, fast ändå tänka på sås och sånt.....

    Och det kommer nog bli naturdiet denna gång då, finns att köpa på ica eller?
  • Pokerg­irl
    Äldre 6 Jun 21:45
    #5

    Japp, finns på ica, ofta till extrapris. Det sägs att det bästa är att byta ut just kvällmål så då gör du helt rätt. Även smultron vanilj är helt ok i smak, men köp även några bas så du har ett mål där du får tugga.

    Du kommer garanterat att tappa i vikt om du håller dig till pulver plus ett mål om dagen, man räknar ca o,5 kg per vecka på detta sätt.

  • Äldre 6 Jun 21:49
    #6
    Pokergirl skrev 2010-06-06 21:45:10 följande:
    Japp, finns på ica, ofta till extrapris. Det sägs att det bästa är att byta ut just kvällmål så då gör du helt rätt. Även smultron vanilj är helt ok i smak, men köp även några bas så du har ett mål där du får tugga.

    Du kommer garanterat att tappa i vikt om du håller dig till pulver plus ett mål om dagen, man räknar ca o,5 kg per vecka på detta sätt.
    Åh, det låter bra.....Tack för tips och råd.....måste ju försöka tappa nåt kg innan semestern då jag alltid går upp något kg (hmm, fattar inte varför...hehe..)

    En fråga till bara, om man käkar en bar (antar att det var det du menade, du skrev bas...) så är det istället för pulver då eller? Eller är det som mellanmål?
  • Pokerg­irl
    Äldre 6 Jun 22:10
    #7

    Sorry, bar menade jag ju såklart! Dom innehåller mer kalorier än pulvret så jag brukar byta ut ett mål mot en bar plus kaffe.

  • Äldre 10 Sep 10:40
    #8
     
    Du kan köpa xenical på detta licensierade apotek med bara ett enkelt online-medicinsk samråd på se.treated.com/viktnedgaang/xenical
Svar på tråden bantningspulver?