• Anonyhm

Sliter du av dig öronen?

Ponera att du leker tittut med din bebis. Du ligger i sängen och bebisen som är ett halvår sitter i sin spjälsäng. Plötsligt fastnar du med huvudet mellan två spjälor. Du kan omöjligt ta dig loss utan att riva av dina öron.  Du har ingen telefon och grannarna hör inte när du ropar. Det är två timmar tills barnets pappa kommer hem. Barnet är glatt och sitter i tryggt förvar i sängen men är dock hungrigt. Barnet kommer förmodligen att bli förtvivlat och tycka att det är jobbigt att behöva vänta i två timmar.

Sliter du av dig öronen eller låter du barnet vänta?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-08 10:07
    Jag hade inpackning i håret. Man blir förvånansvärt hal om huvudet då! Och sedan sitter käkarna ivägen liksom...Som en spjutspets ungefär. Svårt att backa.

Jag gömde mig bakom spjälorna och fånade mig. Ungen tjöt av skratt och mitt i hela processen blev jag nyfiken på om huvudet fick plats och då tänkte jag att kommer man in kommer man ut och sedan satt jag där som en säl i hajgapet!

Idag är vänster öra lite lila!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-08 12:13
    Tack för att ni oroar er. Det var spjälorna på MIN dubbelsäng av trä och smide jag fastnade i. Mitt spädbarn håller inte på att dö en horribel död i käftarna på en säng som VE OCH FASA inte är godkänd!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Sliter du av dig öronen?
  • Anonyhm
    Kazeer skrev 2010-06-08 11:19:42 följande:
    Om det är mig du menar, så var det inte så jag avsåg att det skulle uppfattas ... även om jag förstår att det kan tolkas så.
    Nej jag förstod det direkt.  Men jag hade faktiskt inte blivit förvånad om någon FL-dåre hade försökt sig på att starta bråk :´)
  • Kazeer
    Anonyhm skrev 2010-06-08 11:21:50 följande:
    Nej jag förstod det direkt.  Men jag hade faktiskt inte blivit förvånad om någon FL-dåre hade försökt sig på att starta bråk :´)
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Anonyhm
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 11:21:31 följande:
    Du skulle nog inte skapa lika många hästansiktet i malmö som här med kebabsås och folie + att här skulle man få en sån där mysig kramasigsjälvtröja och gratis "taxi" till vita rockar huset Tungan ute
    Vart bor du? Finns det plats för fler? Här kan folk bete sig hur som helst utan att något händer.

Igår spanade vi in det ultimata vårfotot. En full student som står och kaskadpissar in i en miniliten buske. full som fan. Framför busken står ett balpar och fotograferas i sina fina balkläder.  
  • FruSen
    Anonyhm skrev 2010-06-08 11:16:39 följande:
    Men ååh. HAN låg i sin spjälsäng! Jag fånade mig i VÅR säng! Där är det lite större mellan smidespjälorna Jag uttryckte mig nog klantigt. 
    Hahahaha, jag dör!!

Tur du kom loss, hade du väntat till din sambo kommit hem annars? (vilken syn det hade varit f ö).
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-08 11:21:05 följande:
    Mamma är ingen ålder utan något man är.

Är det vad du säger till de "unga mammorna"?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Anonyhm
    2timearound skrev 2010-06-08 11:24:47 följande:

Är det vad du säger till de "unga mammorna"?
    Ja. Så fort jag har föreläst färdigt i muppdalen om hur skönhet sitter på insidan! 
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-08 11:30:43 följande:
    Ja. Så fort jag har föreläst färdigt i muppdalen om hur skönhet sitter på insidan! 
    Sprid din visdom ts!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Aurora Borealis

om du får in ditt huvud så måste det vara en gammal spjälsäng som inte skulle vara godkänd att sälja idag?

• fundra

Hahaha!! Vad kul, man lever bara en gång så man lär ju prova på ;) hoppas örat mår bättre snart =)

• Anonyhm
    Aurora Borealis skrev 2010-06-08 12:11:13 följande:
    om du får in ditt huvud så måste det vara en gammal spjälsäng som inte skulle vara godkänd att sälja idag?
    Anonyhm skrev 2010-06-08 11:17:15 följande:
    Patetiskt som fan att se hur folk försöker nosa sig till dåligt föräldraskap även i denna tråden :´)
Svar på tråden Sliter du av dig öronen?