• Meet Me Halfway

    BF februari 2011 första barnet

    Här samlas vi som väntar första barnet i februari 2011. Här kan vi diskutera allt möjligt kring våra graviditeter, utan att känna att någon fråga är dumGlad

    Hoppas på en livlig tråd{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF februari 2011 första barnet
  • Meet Me Halfway

    Vore kul om ni som vill vara aktiva i tråden vill presentera er lite kort.
    Jag kan börja: är 25 år, bor i Småland med min sambo och detta är vårt första försök. Plussade i helgen och är idag i vecka 5. Ser fram emot att diskutera graviditetens alla ämnen tillsammans med erGlad

  • isa 08

    Jag är 31 år bor i Sävedalen utanför göteborg med min man och 2åriga dotter=) plussade i fredags morse och är i v 5

    Känns så förbaskat bra...

  • Meet Me Halfway
    sugarrush: Jag kikade i den tråden och det var så blandat. Saknade en tråd för oss som väntar första barnet. Vore kul med en tråd där vi kan dela med oss av våra erfarenheter under första graviditeten.
  • Meet Me Halfway

    Ser att många kikat in i tråden, vore kul om ni ville lämna avtryck också, berätta gärna vilka ni är osvGlad Jag hoppas såklart det finns fler som väntar sitt första barn till februari 2011!

  • Titrania

    Hej hopps.
    Hoppar in här och hoppas på det bästa

    Jag blir 26 och sambon är det redan ;).
    Den lill* blev till med hjälp av insemination den 20/5 och 5/6 testade vi plus trots mens! Idag, tre försök senare, visar det fortfarande plus. Om jag har räknat rätt, så borde BF vara runt 9-10/2


  • Meet Me Halfway

    Titrania: Grattis till plussetGlad Försökte ni länge innan ni bestämde er för insemination, eller hur funkar det? Har du/ni ringt och bokat tid för inskrivning än? Eller vill ni smälta det lite först?

  • Titrania

    Tack tack Vi har försökt själva i ca 1½ år, och varit i behandling på Fertilitetsklinik sedan i april, så för oss kan man säga att det "tog sig" på första försöket

    Vi kommer gå till Fert för UL och liknande fram till v. 11 ungefär, då ska jag till vanlig barnmorska tror jag. Har ingen aning om hur det går till här dock (bor i Danmark)


  • Meet Me Halfway

    Oj, ja då kan man ju verkligen säga att behandlingen tog sig på första försöketGlad Hur funkade det med mensen (du skrev att den kom trots plus)? Märker du av några symptom?

  • Meet Me Halfway
    Titrania skrev 2010-06-08 16:42:59 följande:
    Den lill* blev till med hjälp av insemination den 20/5 och 5/6 testade vi plus trots mens!
     Vi plussade också 5/6Glad
Svar på tråden BF februari 2011 första barnet