Inlägg från: shopgirl80 |Visa alla inlägg
  • shopgirl80

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Jag får väl hänga på här oxå :)

Jag heter Emma å väntar tillsammans med min sambo Viktor vårt första barn. Enl min bm Ann så ska är bf 13/12 och enl diverse sajter på nätet 17/12, så vi får väl se Glad Antingen är jag i vecka 14 from i morgon eller vecka 15. Fast det kan ju ändra sig när man gjort ul. Vi ska göra könsul har vi bestämt. Något som våra föräldrar inte gillar det minsta och de vill inget veta. Fast bebisens tilltänkta rum är rosa och har vi inte tapetserat om lagom till december så kan man ju börja ana.

Jag är 29, fyller 30 i höst kommer från Dalsjöfors från början men bor sedan 1,5 år tillbaka i ett hus i Lundaskog, mellan idébelysning och bilprovningen. Vi har två små katter (eller små och små..), Elza och Sigrid. Jag jobbar som lärare för fyra stycken barn med autism, spännande och utmanande. Jobbar en vecka till sen är det äntligen två månaders semester.

Min sambo jobbar på båt i Norge och har två veckors pass, dvs två veckor hemma å två veckor på jobb. Någon mer som har liknande?

Till Maria78; Är det Majsan?? Glad

Hur som helst känns detta fantastiskt skojjigt å man kan ju inte längta nog Skrattande

Emma

• shopgirl80

Hej Cizza!

Jag antar att du känner min lillasyster, Sofia, ni är lika gamla och hon gick i samma klass som Tobbe på högstadiet.

Vi bodde på Ollonvägen Tungan ute Haha

• shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-06-10 21:14:34 följande:
    Håller med, jättekul att vi är ett gäng!

Emma, visst är det Majsan, men vilken Emma snackar vi om?

Jag skulle också vilja veta könet, är lite för nyfiken av mig Glad Får se om man får se något på ultraljudet kanske...