Bunny81 skrev 2010-06-07 23:43:29 följande:
Kul med blogg!! Du har ju allt en liten mage redan! Det syns nog fortare åxå om man är smal från början. Vi har hus i Sparsör - det är verkligen underbart att ha hus (särskilt på sommaren...)! Vi har bott i hus i några år nu och jag vill aldrig bo i lägenhet igen... Ska ni renovera huset och fixa eller är det i bra skick allaredan?
Jag har tänkt att börja kika lite på barnvagn efter rul, men det är verkligen en djungel! Det enda jag vet är att jag vill ha en svart vagn som man kan ha ett tag, som man kan göra om till sittvagn...
Ja magen verkar komma nu, hoppas hoppas!!! :) Ja vi har längtat så efter hus, det är inte lätt när man väl vill ha ett, men tillslut så var det vår tur. Det var i bra skick ifrån början, vi har tapetserat vitt och lagt ek golv och gjort om hela köket. Vi hade inte behövt tapetsera eller lägga golv egentligen, allt var fräscht. Men man vill ju ha det i sin egna stil :)
Vi har börjat fundera lite på barnvagn, jag vill ha Kronans duovagn tror jag, men den finns inte att pröva någonstans utan den kan man bara köpa via nätet, och det känns sådär. Men det ska vara en rejäl vagn, jag vill ha en som klarar de flesta underlag och som inte går sönder för att man kör i skogen. jag har ju hund så jag vill ju kunna gå skogspromenader osv :)
Ska ni ta reda på könet eller ska det bli en överaskning??