Jaaaa!!!!!
Äntliiiiigen!!!!Vi fick en son på 3 år!Det känns överväldigande och osant !!! Hipp hipp huuuuura!!!!
Äntliiiiigen!!!!Vi fick en son på 3 år!Det känns överväldigande och osant !!! Hipp hipp huuuuura!!!!
Sladdar in här också med ett GRATTIS
Ett jättestort GRATTIS till er! Vad underbart att det nu var er tur!
Underbart att höra! Grattis!!!
Mammamys: Jag kan tycka att det var onödigt av dig att kommentera att deras väntan inte har varit särskild länge. Vad ville du med det?
Mig veterligen har de har haft sina handlingar i landet 2 år och 9 månader och säkert väntat i många år dessförinnan, så deras väntan har varit lång som så många andra här i adoptionsvärlden.
Rent allmänt kan sägas att väntan i Litauen har ytterligare en dimension: när man väl fått förfrågan om ett barn och tackat ja till den, så får man vänta ytterligare för att få veta om man "fått" barnet och kan gå vidare med adoptionen. Så en lång väntan kan dessutom innebära att du "förlorat" ett eller flera barn på vägen. Jag vet inte om det är så i andra länder...
till Crollan:
Tack så mycket,vännen för att du har förklarat för alla (och särskild mammamys)om våran väntan.
Tack för alla era gratulationer!!!
Chocken har lagt sig och börjar förstå att det är verkligt.
Vi är i adoptionsvärlden i 5,snart 6 år.Efter medgivander väntade vi i 6 månader innan våra papper skickades till Litauen,därefter har vi väntat i 2 år och 9 månader(nästan 3 år)
Allt som allt, hoppades vi att det skulle gå fortare ,men det drog ut på tiden och kändes hopplöst.
Väntan var lång,men det var det värt för att vi fick världens gulligaste gosse!!!
Till er alla som väntar vill jag säga,HÅLL UT !!!jag vet att det ser mörkt ut ibland,men,var säkra på att det finns ljus i änden av tunneln!!
KRAM!!!!!!
GRATTIS till bb, äntligen!
VI förstår er lååånga väntan. Vi är numera uppe i ca 2½ års väntan själva (Bolivia) och det tär verkligen på en. Dock ser det ut att bli ett tag till tyvärr. Bara att bita ihop MEN det är väldigt tufft.
Grattis igen