Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

Att bo i invandrartät förort.

Dorian Ertymexx skrev 2010-07-15 14:16:40 följande:
    www.sourze.se/Vit_makt-r%c3%b6relsen_st%c3%b6...

Apropå överrepresentation hit och dit...
    Han glömde dock en sak... Att invandrare är överrepresenterade vid mord/dråp... sen skiter jag i om dom är islamister eller ej.
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-07-17 15:25:51 följande:
    Det är aldrig en invandrarfråga, utan alltid en klassfråga. En alltmer frustrerad underklass, oavsett etnicitet eller ursprung, kommer att skapa allt mer problem. Man behöver inte vara ett geni för att förstå det.

Och eftersom samhället är byggt så att det SKA finnas en underklass numer (tack för det marknadsliberalerna) så kommer vi inte få det bättre om vi så kickar ut varenda invandrare, Silvia och hennes barn inkluderat, och bygger sjumilamurar runt hela Sverige.
    Är överfallsvåldtäkter ex. en klassfråga?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:34:49 följande:
    Absolut INTE i samma utsträckning som Pedofilifall. Där TALAR vi om klassfråga verkar det som.
    En fråga. Kan inte invandrare vara pedofiler?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:39:24 följande:
    Du menar på samma sätt som svenskar är helt oförmögna att vara våldtäcksmän?Obestämd
    Det heter våldtäktsmän.... Det var en fråga bara. Jag läste nånstans att det i vissa länder där det förekommer ex. incest m.m döljs genom hedersmord. Kanske är likadant för pedofiler.
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:46:41 följande:
    * noterad *

Och bara för att du har läst det någonstans så gäller det ALLA utlänningar?
    Skrev jag alla utlänningar? Vart???
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-07-25 20:16:13 följande:
    Hur utläste du politisk tillhörighet hos debattörerna?
    Synsk? 
    Hur svårt kan det vara att se vilka som lutar åt vänster så mycket att dom ligger ner i dessa trådar?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-12 14:04:34 följande:
    Det första stycket var väl ändå liiiite att ta i?! 
    Var är det som är lågstatus med Kista tycker du? läs gärna Dorians exempel. Ärvinge har Stockholms minst antal brott och sist jag kollade så bodde där fler invandrare än svenskar. 

" Inte ens om de bättre beställda invandrarna i Husby/Tensta/Rinkeby driver upp lägenhetspriserna några 100.000 när de flyttar över fältet - för att markera att de kommit upp sig i världen. "

Det här får du gärna utveckla för jag hängde INTE med. Ja, för invandrare och speciellt Iranier är Kista/Solna attraktiva områden. Fel med det? Jag personligen skulle begå självmord om jag blev tvungen att flytta till Älvsjö/Enskede. Enskede är för mig en levande begravningsplats. Vandrande Zombies. Skulle aldrig i mitt liv flytta till Enskede frivilligt men det är en smaksak som allt annat här i livet.

Det kommer ALDRIG finnas invandrartäta områden som kommer se ut som Älvsjö/Enskede. Invandrare är för glada och livliga för att områdena ska se ut som spökområden.
    Du är helt otrolig är ligt talat. Jag frågar dig igen. VARFÖR bor du i Sverige öht?
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-15 04:48:29 följande:
    Låter du dem leka ute på en förortslekplats??? Vet du inte att alla muslimer är pedofiler, och dessutom genetiskt predestinerade våldtäktsmän? Om du inte har haft total uppsikte hela tiden har de nog redan blivit förgripna på flera gånger är jag rädd... :*(
    Finns det muslimska pedofiler? Ni brukar ju hävda att det bara är etniska svenskar som är det....
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-08-15 20:52:04 följande:
    Dom män som utsatte mig för övergrepp som barn var etniska svenskar, finlandssvenskar och finnar.
    Huruvida dom  utsatte mig för att dom var pedofiler eller inte är svårare att avgöra.
    Omgivningen som lät det ske var i högsta grad svensk.
    Trevligt va?

Ja, vi har bekanta vars dotter blev mördar av en Kurd när hon var 19 år... Trevligt va?
  • Joppis
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-15 20:57:14 följande:
    Jag blev utsatt för ett våldtäktsförsök av en man från kurdistan. Jag är dock inte sä körd i bollen att jag tror att alla kurder gör sånt, precis som att jag inte tror att alla svenska män våldtar.
    Har jag påstått att alla kurder mördar?
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.