Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

Att bo i invandrartät förort.

enny signatur skrev 2010-06-24 15:21:13 följande:
    nej knappast etiskt betingat, hur menar du att det skulle vara det?

Att göra en svensk 16-åring gravid var att förnedra släkten/föräldrar. Hon var tvungen att dö.  Etniskt, ja.
  • Joppis
    Mamma till två mirakel skrev 2010-06-25 21:20:26 följande:
    Det är inte bara invandrare som tänder eld på skolor å annat!

Nej. men det är betydligt vanligare att invandrarungdomar är ansvariga för upploppen som sker i förorterna.

Likaså så är det dessa ungdomar som kastar sten på räddningstjänsten. Min åkit att dom som försöker hindrar räddningstjänsten vid brand i hus skall gripas för morbrand oavsett om dom varit med och tänt på eller ej.

• Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-26 13:10:20 följande:
    Och det har du bevis för?
    Bevis? Det räcker väl med att titta på alla filmer som finns från dessa områden.
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-27 12:01:45 följande:
    Fel och fel.
    Vad var fel? Du allsmäktige....
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-27 17:32:09 följande:
    Aaah, filmer är alltså bevis nog. Så, eftersom jag då sett en del Bergman, så gör jag helt rätt i att anta att svenska kvinnor är lösaktiga, ångestfyllda och gärna knullar i höstackar och på stränder? Och eftersom jag sett filmer om svenskar med problem med droger och alkohol så gör jag korrekt i att anta att alla svenskar är knarkare och suputer, och att alla orter i Sverige är överfulla med alkisar? Jag har också sett ett par dokumentärer om rasister, så därmed måste alla svenskar vara med i VAM och ND och rusa runt i skogen och leka krig förstås.

Eller så kanske man tar det man ser på TV med en stor nypa salt.
    Ja, nu är väl filmer, filmade med mobiltelefoner m.m ingen "teater" utan verklighet. Du vet, den utanför din bubbla.
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-27 23:07:53 följande:
    Du mean som sker även i innerstan i lika hög grad?
    Jag pratar om upplopp, stenkastning, bilbränder m.m. I vilken innerstad har det skett, och när?
  • Joppis
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-28 11:26:19 följande:
    Los Angeles på 90 talet nångång
    Ja, typ. Ger mig fan på att Dorian var på plats där. Det har satt sig hårt på hans minne.
  • Joppis
    Roze skrev 2010-06-28 12:09:45 följande:
    Hahahaha

Alltsa FL ar som vara basta ar. SAME SHIT & BS aven om rakar missa nagra dagar.

Ger mig in i diskussionen nar jag kommer tillbax. Tills dess far ni harja runt i lugn och ro utan mig.
    Du måste söka hjälp för ditt beroende vid tillfälle....
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-28 12:20:57 följande:
    Upplopp sker titt som tätt när det är fotboll. Av någon anledning är sport en religion som sällan eller aldrig angrips, hur mycket misshandel, förstörelse eller bråk det än orsakar.
    Du är skrattretande faktiskt... Du försöker hela tiden "trolla bort problemet i förorterna". Och nej, det finns inga intergationsproblem alls i Sverige. I synnerhet inte i Malmö, där invandrarna själva inte ens vill bo längre. Invandrarna själva kallar Malmö för "arablandet"....
  • Joppis
    Dorian Ertymexx skrev 2010-06-28 12:40:40 följande:
    Och du är mer svartvit än en animerad film från trettiotalet, för du ser inte gråzonerna som de flesta av oss försöker förklara.
    Vad har fotbollshuliganer med integration att göra? Den enda gråzonen nu är den innanför ditt pannben tyvärr.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.