Inlägg från: Bedan |Visa alla inlägg
  • Bedan

Gillar vi varandra egentligen?

Mummy skrev 2010-06-10 12:59:09 följande:
    Rätt komiskt är den där bilden med fyra tjejer/kvinnor på förstasidan, där det står (eller iaf stod) att "välkommen till familjen". Tejen längst fram ser skitförbannad och bitchig ut
    Det är jag! Just kidding Skrattande

Jag har en sjuklig förkärlek för att bli irriterad och det är väl det som drar mig så stenhårt till FL. Det finns många knäppskallar med skumma åsikter här, men även riktiga guldgruvor som ger mig hopp om mänskligheten. Så det finns vissa jag gillar här och vissa jag inte är så förtjust i, men jag har kort minne när det gäller namn och avatarer så jag kommer inte ihåg de jag inte gillar särskilt länge... förutom om de utmärker sig som stolpskott gång på gång.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-11 12:14:48 följande:
    Jag förstår inte veberöds trender. Men jag gillade veberöds disco
    Disco, nej tacka vet jag kinky veberöd!
  • Bedan
    Pejgan skrev 2010-06-14 08:27:29 följande:
    Kinky? Alltså... jag må vara oskulden personifierad men att nämna Veberöd och kinky i samma mening känns ungefär som att säga att ens favoriträtt är halstrade pilgrimsmusslor med rotmos.
    Aha, en oinvigd! "Lite" OT, men... Jag trodde att alla Veberödare var medvetna om Kinky Veberöd, men alltså inte. Jag blev varse om det hela när jag gick en kurs i korsettsömnad. Det var en del människor som där sydde sina outfits för att bära dem på en sådan fest. Kinky Veberöd är alltså en fest som anordnas 2 gånger om året av en karl som bor på en hyffsat stor fastighet i Veberöd, jag har aldrig varit där men har vänner som varit det. Det är helt enkelt en kinky fest, folk klär sig i fetishkläder och gör kinky saker, typ BDSM och annat. Folk hyr buss och åker från olika delar av Skåne för att kunna delta. Det är helt hysteriskt Skrattande
  • Bedan
    Pejgan skrev 2010-06-14 11:04:43 följande:
    Tja jag flyttade när jag var 19, för 15 år sedan.  Jag får skylla på det.
    Ja det fanns nog inte då Skrattande Men för denna inflyttade Lundabo kommer Veberöd för alltid vara kinky Veberöd, vilket såklart blir extra roligt för att det är på landet där jag misstänker att alla känner alla.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:15:29 följande:
    Vi har nog gemensamma vänner
    Inte helt omöjligt Flört
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:17:46 följande:
    Tänk om jag gillar dig här men ogillar dig på riktigt utan att veta om det. Scary!  *paranoid* Vem ÄR du?? 
    Jag lever ett ganska tråkigt och hemligt liv sen några år tillbaka så risken är nog inte jättestor att du vet vem jag är. Såvida du inte hört de spännande ryktena som min sambos ex sprider ut till alla som orkar lyssna om att jag är psykiskt sjuk och förföljer henne, she wishes. I verkligheten vet jag inte vem hon är eller hur hon ser ut mer än att hon är en person som verkar ha lite väl mycket fritid till att läsa min blogg Skrattande
    Vem är Bedan; en kort, rund (ok, tjock!) tjej med stora tuttar som lyssnar till namnet Matilda. Vet du inte vem jag är efter en sådan beskrivning kan du nog vara trygg i att du inte vet vem jag är.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:30:19 följande:
    Ahaaa!  Är din sambo lika gammal som vi?  Haha vad roligt detta är. Jag är från Dalby. Värsta detektivarbetet :´)
    Han är född 1980 och heter Patrik. 
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:33:31 följande:
    nu känner jag för att namedroppa hela Sandby för att hitta en röd tråd. Jag vet inte varför. Det är sjukt. Jag är bara nyfiken. Förlåt, jag ska sluta terra dig :´)
    Haha, jag tycker det är lite roligt. Han har en barndomsvän som kallas Anso, jag vet inte varför men jag får för mig att folk borde veta vem hon är ifall de gått på samma skola som honom.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:38:10 följande:
    som var lite wild and crazy i sitt då och då rosa hår osv?  Ann-Sofie?  
    Japp, hon är fortfarande wild and crazy med spännande hår.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:40:26 följande:
    Åh. Henne var jag kompis med ett tag.  Men jag var jävligt sjuk på den tiden och vi hade lite samma problematik så vi var inte bra för varandra. 
    Hon mår tyvärr fortfarande dåligt men försöker få rätsida på livet. Vi träffar henne ett par gånger om året.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?