Inlägg från: Bedan |Visa alla inlägg
  • Bedan

Gillar vi varandra egentligen?

Pejgan skrev 2010-06-14 11:41:24 följande:
    Inte för att vara sån men ni kanske ska sluta med att prata om specifika personer i forumet och ta det privat?
    Det har du rätt i... sorry, blev lite obetänksam här.
  • Bedan
    lokisse skrev 2010-06-16 12:54:20 följande:
    en del hatälskar jag sen finns det dom som faktiskt bara är kjörda
    körda 
  • Bedan
    Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg skrev 2010-06-16 13:03:09 följande:
    Kjörda? Tjörda?

"Vi tjikade på tjocka tjärringar i tjällaren.." (Mark Levengood-len-röst)
    Hahahaha! *uttalar det högt för sig själv, med Mark Levengood-röst*
  • Bedan
    Me o Mike skrev 2010-06-23 18:54:32 följande:
    Ååååååååå det finns en här inne som jag verkligen rent ut sagt HAAAATAAAAR!!! Ghaa får gåshud..
    Jag gissar på mig.
  • Bedan
    Me o Mike skrev 2010-06-23 20:10:05 följande:
    Dig har jag aldrig sett!! Jag tror inte det iaf. Så NEJ det är inte du!

Jag kan inte säga vem det är för denne har själv inte medverkat här inne..
    Haha, det är tur att jag inte lämnat nått intryck då. Jag är rätt säker på att vi utbytt åsikter i diverse trådar, men vi brukar nog vara delvis överens och delvis oense.
  • Bedan
    Me o Mike skrev 2010-06-23 20:18:51 följande:
    haha ok..

Nä denna jag pratar om har jag aldrig nånsin delat en åsikt med. Denne är en sådan som provocerar alla som kommer i hennes väg.

Om jag diskuterar med någon som håller en schysst nivå så skulle jag aldrig hata denne.
    Jag vet att det finns en och annan som trampat mig på tårna big time, men jag har så taskigt minne när det gäller namn, så jag glömmer vilka det är såvida det inte händer om och om igen. Det är ju ganska bra.
  • Bedan

Just nu känner jag väldigt starkt att det finns vissa jag inte gillar på forumet, men å andra sidan finns det andra som jag gillar skarpt så det jämnar ut sig... 

• Bedan

Det skulle vara nice ifall man kunde blockera en person så man slipper se korkat skit de skriver i trådar, för det är ju så grymt irriterande med alla dessa människor som dyker in i trådar och argumenterar tvärt emot alla andra just for the f*cking fun of it.

• Bedan
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 16:36:24 följande:
    Blockera mentalt.. funkar kanon Cool
    Jag försöker...
  • Bedan
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 15:21:23 följande:
    Synd.. gillade alla dina irriterande-trådar Oskyldig var uppriktigt imponerad av att man kan irritera sig på så mycket
    Ifall man har ett genuint intresse av att irritera sig och tycker att det är roligt så Skrattande Och nej, detta är inge ägnat som någon kritik mot Anonyhm, jag brukar själv beskriva mig som en person som är överdrivet förtjust i att irritera mig. Det får mig att känna mig så smaaart, haha!
  • Bedan
    Mad as snow skrev 2010-06-27 18:57:09 följande:
    Det är väldigt svårt för mig att förklara detta utan att trampa på dina tår rent personligen, men jag kanske får skylla mig själv.

Jag tycker att du är extremt privat i dina inlägg och du tycker och tänker väldigt mycket om väldigt mycket. Du är dessutom väldigt tydlig i dina åsikter och inte så väldigt diplomatisk (min uppfattning). Jag uppfattar dig alltså som ganska hård i dina åsikter, även om du säkert kan omvärdera dem. Och om jag hade haft dig som handläggare och stött på dig på nätet hade jag uppfattat dig som gränslös och jag hade velat ha någon annan, vars privata åsikter om precis allt mellan himmel och jord inte stod vidöppet att läsa på nätet. Relationen mellan socialsekreterare och klient är inte på en lika djup nivå som mellan en psykolog och dess patient, men har väldigt många gemensamma nämnare stundtals. Som handläggare får du ibland agera just terapeut, ibland förälder också. Ibland måste du lägga dig i saker som gör att du tillhör en av de mest hotade arbetsgrupperna. Jag tror alltså att man i en sådan roll förlorar på att vara såpass öppen på nätet, och jag skulle reagera på samma vis om min psykolog skrev djupt personliga inlägg på FL också. 
    Jag kan nog förstå lite vad du menar. I en tråd stötte jag på en fellow jurist som i och för sig är tämligen anonym men ändå... denne uttryckte sig på ett sånt sätt så jag kunde förstå att h*n inte tyckte att ett visst våldsbrott var ett riktigt brott. Nu är denne som sagt var anonym, men ifall jag kom på vem det var och hade denne som målsägandebiträde vid en rättegång där jag blivit utsatt för just det brottet, då hade det ju inte känts nått vidare...
  • Bedan
    Bam skrev 2010-06-27 20:01:16 följande:

Vilken käftsmäll!  Förvånad

Åhh så tillfredsställande... för hon till höger asså Skrattande
  • Bedan
    JAG är BÄST skrev 2010-06-28 12:58:14 följande:
    Kan inte annat än skriva under där. Jag har fått varningar & tillsägelser som INTE bryter mot någon regel.

Överklaga??JOJO pyttsan ,,,går aldrig igenom för den delen heller.
    Igår fick jag ett inlägg borttaget för att man inte får prata OT i känsliga rummet... det var bara det att inlägget låg i en tråd som ligger under Etik I allmänna rubriker. Men palla att upplysa dem om det... 
  • Bedan
    Forumvärd skrev 2010-06-28 14:23:14 följande:
    Och forumvärden ska inte posta för fort
    Ot är inte tillåtet i Känsliga Rummet hursomhelst men i allmänna forumet är det OK så länge det inte stör tråden.
    Kontakta supporten om du har funderingar kring ärendet. De kan isåfall hjälpa dig.
    Kan dom inte tänka själva har jag ingen lust att tänka åt dem. Vill de smeka trollen medhårs får de göra det.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?