Inlägg från: Reglementet |Visa alla inlägg
  • Reglementet

Gillar vi varandra egentligen?

sär skriven skrev 2010-10-15 12:17:52 följande:
    Tack fina ni för alla era tankar idag! Jag klistrar in från en annan tråd jag skrev i.

Angående dagens besök... Vi for dit och efter ännu en vaknatt var Liam tröttare än vanligt. Det innebär att han inte var fullt så sprallig som han brukar vara. Trots detta ställde doktorn diagnosen på plats; adhd. Vi kommer inte behöva göra några IQ-tester eller liknande, utan går direkt på behandlingen om ett par - tre veckor, det vill säga vid vårt återbesök. Själv bröt jag ihop när doktorn frågade hur skolan går... Men jag samlade mig efter en liten stund och sminket satt kvar. Om medicinen inte fungerar får vi gå tillbaka och se vad vi kan ha missat, sa läkaren, det vill säga om det kan ligga någon högfungerande autism i det hela. Men som det ser ut nu är det ren adhd.
    Är kaktusen död än?
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-15 12:54:31 följande:
    Inte ännu!! Jag ska snart driva frågan vidare. Den fortsätter hånskratta åt mig.
    Säg till din kille att kaktusen tafsar på dig och ger dig sexuella förslag. Då åker den ut.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-15 16:17:38 följande:
    *nickar allvarligt* Det gör den faktiskt när jag duschar... Han rycker åt sig duschslangen så jag måste dra undan duschdraperiet för att ta tillbaka den och så gluttar han på mig när jag är naken
    Har du berättat det för din pojkvän? Sen tycker jag även du ska polisanmäla kaktusen.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-16 12:33:58 följande:
    Ja men han uppmuntrar ju Fienden... Han har till och med förslag på att ställa in Fienden i sovrummet
    Är du säker på att din pojkvän är riktigt frisk? Han vill nu att denna kaktus, som trakasserar dig sexuellt, ska kunna titta på när ni har sex?

Jag tror din pojkvän är otrogen med kaktusen.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-10-16 16:42:02 följande:
    Jag får ångest när jag inte ha öl hemma!

SKOJJA

Hur mår ni?
    Jag har öl hemma:P
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-16 17:16:56 följande:
    :o Är det därför han har taggar i snoppen? *snyft*
    Har han taggar i rumpan med?
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Vet ni varför wow hoppar numera?

*jag vet*

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-18 18:50:18 följande:
    Nja... jag fungerar ju så att jag läser och läser och läser. Och läser in.. just nu har vi dessutom en kurs i hälsopsykologi där en del av kurslitteraturen ägnar sig åt att i princip såga ADHD som diagnos och hävda att det snarare är faktorer som socioekonomisk (ehum?) status, brist på uppfostran och brist på föräldraengagemang som ligger bakom problematiken. Får panik på sånt och går igenom år för år i huvudet...

Jag tror inte det är omöjligt att klara, men jag inser att det förmodligen blir väldigt tufft. Många föräldrar som får det här beskedet får medicin till sina barn och oroar sig över att de går ner lite i vikt, men min son är redan huvudet kortare än sina kamrater och väger mindre än sin femåriga kusin... Samt att han har sin diabetes i grunden... Så medicinen känns farlig typ.

Så har jag inte haft någon egentlig egentid att smälta allting, i lördags hade vi besök, igår hade vi Liams kusin hemma hela dagen, idag var Liam hemma för magont... Så jag hinner inte bena ut tankarna.

Vad lagar maken för mat? Här går jämt brandlarmet när JAG lagar mat. Jag glömmer att jag ställt in stekpannan i ugnen, att jag ställt in den varma smutsiga plåten i ugnen för att "diska sen" eller så glömmer jag maten. Haha!
    Äsch, lite adhd är ingen fara.

Zombies däremot. Det är illa.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Zombies är farliga. Fast kanske inte för majoriteten på fl.

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-18 19:07:25 följande:
    Inte för majoriteten på FL?

Jag tänker mig att zombies definitionsmässigt är bleka, hjärndöda varelser med taskig klädstil och ur vilka det rinner blod lite här och var. Så jag trodde i min enfald att FL bestod av zombies...
    Tänkte mest på dieten.

Men det stämmer nog. Jag tror jag ska ringa Milla Jovovich på en gång.
    *Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?