Inlägg från: Reglementet |Visa alla inlägg
  • Reglementet

Gillar vi varandra egentligen?

sär skriven skrev 2010-10-18 19:15:29 följande:
    Blir en busy woman!

Dieten? Vad äter Zombies? *förvirrad*

Jag försökte precis äta en varma koppen, redd kycklingsoppa. Gick-inte, fyfan vilken skit
    HJÄRNOR!
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-18 19:20:20 följande:
    Svårt att gå gehör för det när föreläsaren är på samma linje, alltså att det finns utlösande faktorer som trycker på de här dispositionella förutsättningarna... Jag får stå ut, försöka att inte ta åt mig, och gå vidare efter kursen. ELLER skriva ett kick-ass arbete på ämnet och väga in ny kunskap!
    Gör det senare då.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-18 19:16:50 följande:
    Mjo... tyvärr. Men boken på vilken vi skall använda i vår examinationsuppgift (bland ett gäng andra förvisso) är skriven år 2005, och den baserar mycket av sina teorier på att det ju faktiskt inte finns några "vetenskapliga bevis på att adhd är genetiskt betingat". Jag är glad att jag läser boken idag och inte för ett år sedan, så att säga...!
    Vilken bok är det?
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Fast jag är imponerad av den personen. Helt fantastiskt att lyckas med det.

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-19 10:30:38 följande:
    Ja det är jag också! Absolut. Men jag tror inte det är en omöjlighet att det handlar om rent lur, jag menar det finns folk som gör mycket mysko för att få tiden att gå, samla på frimärken, samla mynt eller binda fiskeflugor. Då hade jag hellre trollat rundor på något forum.
    Jag tror det är fejk. Det verkar som om någon har läst kriterierna för Asperger och hittar på efter det.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Men det här är min idol.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-19 10:36:52 följande:
    Ja, men snacka om att ta det "too far", det blir väldigt icke trovärdigt till slut. Och skriftspråket är förbannat märkligt. Så du tror på min teori, att det är samma person?
    I Blackrose I skrev 2010-10-19 10:34:22 följande:
    Jag vet inte. Jag har läst några trådar där ANOF varit TS men inte den andra (Fiona01). Vissa borde verkligen söka psykhjälp om jag får säga vad jag tycker.

Nej, jag måste sätta igång och få något gjort här. Ha det bra. {#emotions_dlg.flower}
    Detsamma! Somna inte på Jobb! *fniss*
    Jag tror att det virvlar Svanfjädrar runt denna person.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    sär skriven skrev 2010-10-19 10:38:09 följande:
    Hmm.. Vem är det?
    Big bang theory, han är störtskön.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Jag borde skriva på min hemtenta nu...

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Kan ingen skriva min hemtenta?

*Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?