-
ha ha ha... jo kött, vegetarianer och genast kom jag att tänka på sean banan. "kööööött fiii faaaan" ha ha ha.. fasen vad flippad jag är känner jagMysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:24:22 följande:En tråd????? Finns hur många som helst med kött iblandat
-
ja det var la inte för svårt vaMysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:31:04 följande:Hittat den.. följde bara spåren efter dig o idiblon
-
folk som överhvuvudtaget lägger ner tid på att käfta emot mig måste ju på något sätt vara fascinerade av mig... all uppmärksamhet är positivt har jag fått lära mig
Finns få här som sagt som jag ogillar men nog finns det en och annan men många gånger tror jag folk sitter och medvetet provocerad för att de tycker det är så jävla roligt och har så fruktansvärt tråkigt liv att de måste sitta och klanka ner på andra...
TUR att man trots allt har ett liv, och ett bra och innehållsrikt sådant, vid sidan av FL, FL är ju bara det där lilla extra
-
okej,,.. nu blev det "klubben för inbördes beundran" helt plötsligt... ingen som vågar säga något negativt om någon???
jo jag.. Jag ogillar Faber...tycker inte om hans sätt att se ner på folk och höja sig själv till skyarna...så nu är det sagt och ge det 10 sekunder så kommer han komma hit och angripa mig.. -
han HAR varit med i tråden....... såvida inte hans inlägg har blivit bortplockatMe o Mike skrev 2010-06-17 08:24:29 följande:Fast man fick väl inte skriva om någon som inte själv deltagit här inne!?
DET tycker jag är ruttet ägg. -
inlägg 134Me o Mike skrev 2010-06-17 08:24:29 följande:Fast man fick väl inte skriva om någon som inte själv deltagit här inne!?
DET tycker jag är ruttet ägg.
RUttet ägg på dig själv
-
Fast grejen att gilla och hålla med behöver ju inte alltid hänga ihop...
Det finns flera debattörer här som jag sällan/aldrig håller med.. men som jag ändå gillar för att de håller debatten på en lagom vass nivå. En debatt ska vara en utmaning, om alla bara håller med är det ju inte roligt heller
Jag ogillar skarpt "ryggdunkande" och tycka -synd- om-mentalitet som förekommer ganska ofta i KR tex.. sen behöver man ju inte kasta skit på folk.
Anonymh och jag snubblar på varandra här och där tex och ibland är vi ense ibland inte, men överlag gillar jag henne
IdiblonYes och jag håller nästan alltid med varandra... men det blir ändå en debatt eftersom vi ofta ifrågasätter olika saker
Konichiwa var ett tag sen jag träffade på i en debatt men jag vet att vi inte alltid håller med varandra men det är ändå schyssta debatter....
Sen finns det ju dem som gärna tar till översittarfasoner (som tidigare nämnda Faber) vars person inte går att övertyga att han har fel även om man visar "svart på vitt" , då tar man bara till värre översittarfasoner och trycker ner folk .
Det finns även personer här inne som mer eller mindre menar att man inte ska skriva här om man inte är fullfjädrad professor i ungefär allt.......man ska inte uttala sig om man inte har akademiska evidenser på allt man säger....sånna människor gillar jag inte...usch, inte ens om de håller med mig... -
jag är 166 cm och väger 92 kg... och fick idag höra från en gammal kollega jag inte träffat på 6 år "vad SMAAAL du har blivit" ha ha ha ha höll på att trilla baklänges.. fast när VI jobbade i hop vägde jag ju å andra sidan 117 kg ......och jämfört med i julas är jag väl smalare i af.. (103 kg)..
Men jag ÄR fet och det kommer jag vara ett tag till... men det går neråt.. det JAG stör mig på är när jag säger något om att jag är tjock.. och får kommentaren "Men näää det är du ju inte.. du är bara lite kurvig"... som om jag inte fattar själv att de försöker vara "snälla" och det är ju precis sådan snällhet vi INTE behöver...
Tänk bara vad många pinsamma auditions till Idol vi hade sluppit om kompisar gav fan i att säga "du sjunger VISST bra" till folk som inte kan ta en ton... om folk fortsätter att uppmuntra mig och påstå att jag inte är tjock kanske jag söker till Top Model och DET vore ju rent av pinsamt.... iofs är jag skitsnygg... men likväl FET
-
Det heter inte strumpa.. det heter socka
Och genast kom jag att tänka på en gammal "goding-tråd" om svarta sockar i 100% ull ha haha
för att vara en "hatad" person så skrivs det väldigt lite om mig här... jag tror folk ljuger när de skriver till min inbox att jag är den mest hatade på FL ... fast jag har å andra sidan aldrig trott på det..
Funderar att göra en lista på er som är här nu.. men så ser jag till min förvåning namn jag aldrig stött på tidigare... måste bero på att vi inte hänger i samma trådar eller nåt... -
OJ där fick du många röster....konstigt... vem hade du varit ärlig mot då som blev förbannadlövet2 skrev 2010-06-20 18:08:33 följande:Vem på fl tål du minst?
var en gammal fin omröstning, där man fick rösta fram den minst omtyckta här på FL!

Konstigt att jag inte ens var med bland de nominerade ha ha ha... men jag anmälde mig å andra sidan inte, det måste man kanske göra....hellre ökänd än okänd säger jag bara.