• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • M C
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 22:37:06 följande:
    VAD har du emot min sötis?

Bäjb, han är bara avis på min hjärna...{#emotions_dlg.djavulsk}

{#emotions_dlg.flower}

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • I Blackrose I

Nej, hörreni.

Ska hoppa i dusch på riktig.

Natti natii. {#emotions_dlg.flower}

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    M C skrev 2010-07-13 22:46:07 följande:

Bäjb, han är bara avis på min hjärna...{#emotions_dlg.djavulsk}

{#emotions_dlg.flower}

Mäh, kan någon vänlig själ skriva en lista på vilka som är hane respektive hona? Har ju alltid trott att semper Idem är en female. Där ser man.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Semper Idem
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 22:48:02 följande:
    Mäh, kan någon vänlig själ skriva en lista på vilka som är hane respektive hona? Har ju alltid trott att semper Idem är en female. Där ser man.
    Blåögd, wink , wink
  • M C
    I Blackrose I skrev 2010-07-13 22:48:02 följande:
    When in doubt, gå till presen.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-07-13 22:49:08 följande:
    Blåögd, wink , wink
    Du blåögd?
    Om det inte passar - fuck off.
  • Semper Idem
    SimplyTheBest skrev 2010-07-13 23:01:18 följande:
    Du blåögd?
    Oui madame, blue as the sky
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-07-13 23:02:34 följande:
    Är det därför? *får en apiffiny*
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-07-13 23:02:34 följande:
    Är grönögd med guldbruna stänk i.
    Om det inte passar - fuck off.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?